Stebel slakkenhuis claxon

MotorHenk

Rookie
29 mei 2008
13
0
Heb twee claxons overgenomen maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Heeft iemand
misschien een schema hoe deze aan te sluiten zijn.
Ze zijn van het type slakkenhuis.
Zou jullie zeer erkentlijk zijn.
groetend
MotorHenk :]
 
Een autostuur :Y


Ah, nu zie ik het ook :)


Ik heb blijkbaar een verkeerde steekzekeringhouder besteld, want ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet.. (er zit een lus aan die van de ene naar de andere kant loopt, het lijkt wel een soort staalkabel en verder geen aansluiting mogelijk voor een gewone draad) Morgen even naar een automaterialen zaak in de buurt en een andere halen. Dan moet ik alle ingredienten in huis hebben om het in elkaar te puzzelen.
 
Ah, nu zie ik het ook :)


Ik heb blijkbaar een verkeerde steekzekeringhouder besteld, want ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet.. (er zit een lus aan die van de ene naar de andere kant loopt, het lijkt wel een soort staalkabel en verder geen aansluiting mogelijk voor een gewone draad) Morgen even naar een automaterialen zaak in de buurt en een andere halen. Dan moet ik alle ingredienten in huis hebben om het in elkaar te puzzelen.

die moet je zelf doorknippen (in het midden natuurlijk)

3d50f0dba5d4892b99d156b15e806586.jpg


zo dus

p-3073.png
 
Laatst bewerkt:
super die claxon van Stebel, toen ik dit jaar terug kwam van de SBK in Assen kwam er in de buurt van Meppel ook een jeugdige koekblikker mijn kant op naar de linker rijbaan, die sukkel zat met zijn passagiers te ouwehoeren.
Nou even de claxon gebruiken en dan zijn ze gelijk weer wakker en snel op hun eigen rijbaan.
 
Een autostuur :Y

Oh, is DAT nou een autostuur? :)

Interessant deze verhaatjes. Ik ben ook niet zo tevreden van de brommerclaxon op mijn Fireblade.

Stond van de zomer bij een stoplicht achter een auto te wachten (jaja, ik rij niet _altijd_ naar voren bij het stoplicht :)). Sprong het stoplicht op groen, maar de automobilist was aan het slapen. Dus ik druk op mijn toeter. PEEEeeeEEEeeeEEEeeeEEEeeeEEEeeeEEEeee (knipperlicht stond aan :)).

Hoor ik vanuit de auto naast me een bulderende lach... Kijk ik links, zie ik een gozer zijn maat aanstoten en naar mij wijzen. :/ :+

Ik vond het zelf ook nogal schaamtewekkend. :$ Was de eerste en gelijk de laatste keer dat ik de toeter van deze motor gebruikt heb. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan