steeds minder

squirez020

Rookie
15 nov 2004
18
0
mokum eastside
hai! vandaag voor het eerst, begonnen om es iets over Dr. Big te weten te komen. :] lukt redelijk en vindit een gaaf forum. Squirez020 is een single rider uit Bois le Duc, woont 23 jaar in Mokum en hangt voor zijn werk de blikkert in een Berlingo }) uit. je snapt wel dat mijn motto "de waarheid maakt me vrij" is :}
ik ga meer woon-werk rijden en hoef niet per se meer ver weg, dus ik zoek een andere motor en heb een oogje op een Suzuki DR 800 S. als je er iets, weinig of niets over weet, laat het maar weten. ik ga graag mee in de stroom op deze site;
goeie topics, veel humor en weinig bulsjit (al waren mijn kollegae maar voor de helft zo, dan zou wahallah nabij zijn....)

1982 eerste motor, CB500 met mijn kniejen tegen het stuur; ik ben 188 8-) een paar zomers. daarna heule tijd nix. 2000 verder gegaan waar ik gebleven was :) Nighthawk 750, verliefd geworden op een BMW Vliegende Baksteen (omdat ze zo lilluk is ) en mezelf ermee tot doorrijder gepromoveerd. nu alweer ruim twee jaar op een prima R100 en in schaamteloze contemplatie tot serieus overspel met een DR 800 S. ook weer zo'n draak, maar ik val dervoor! is dát nou pervers |(
verbaas mezelf welliswaar, hoewel: motorrijden heeft alles met gevoel te maken O-)
dus van viercylinders, naar boxers, naar éénpitter; kan raar gaan, maar nu moet het toch wel ophouden, vanzelluf. ;)
 
Laatst bewerkt:
full

2 topics ?
Post van squirez020 in topic 'Dr. Big'
 
Terug
Bovenaan Onderaan