Steeksleutels CB350f

pas maken ? Gewoon erin steken , naaf (40 spaaks ipv de 36 van een 350) omspaken. Wel gewoon de kroon- en T-plaat meenemen...

da's zo moeilijk toch niet ? :+

ps. mocht je er nog eentje zoeken met nieuw verchroomde pootjes let me know ;)

Zo gewoon is het allemaal dus niet....

Na het monteren van nieuwe balhoofdlagers de voorvork er is in gestoken. Het bleek dat deze lang niet ver genoeg doorstak doordat het T-stuk van de vork, tegen de originele stuuraanslag op het frame kwam.



Na wat slijpen moest dat hele ding er toch af. Zelfs een schuin kantje aan het balhoofd.

Dus iets nieuws gemaakt.



En de kroonplaat.


groeten ;)
 
Dus niemand kent het probleempje van de cb500 vork in een 350 frame?

De voorvork zit erin.



Ook de uitlaat steunen er maar vanaf geslepen.



En het zitje dat erop moet gaan komen.

 
Ook begonnen met het spaken van het achterwiel.

Spaken van binnen naar buiten.



Klaar!



Heeft iemand enig idee waar deze rempomp vanaf komt? Hij lijkt op die van een cb650 maar het vloeistof reservoir staat schuin en de de banjobout in de lengte van de rempomp.



 
Hallo,

De caferacer is inmiddels klaar en ik heb er de hele zomer lekker mee kunnen rijden!

Caferacer dag in achterveld:



Uploaded with ImageShack.us

In het najaar hebben we gekeken bij de classic endurance wedstrijd in aalsmeer. Dit was echt heel mooi om te zien en gelijk enthousiast geworden om ook mee te doen.

De caferacer is een goed uitgangspunt om verder te gaan bouwen. Nu nog meer gericht op het gebruik op het circuit.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Groeten Arnaud
 
Langzaam aan komt er steeds meer voortgaan in de zaak.

Toerteller bevestigging klaar.



De montage strip voor de twee verstralers met snel bevestiging. Die gaan we deze week aan de kuipsteun zetten als het lukt :)

 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een heel speciaal ding :Y Zal voorlopig wel even dromen worden, haha.

Vanavond cilinderkop in elkaar zetten.

Tot vrijdag!!
 
Met de circuit dag op Croix in het vooruit zicht moet er nog een hoop gedaan worden.

Onder andere de kanalen in de cilinderkop ligt bewerk en de compressie verhoogd.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

De koppelingsplaten gestraald met glasparel om slippen te voorkomen.



Uploaded with ImageShack.us


Voor een betere zitpostie hebben we de cb400 steunen vervangen voor een tarrozzi rem schakelset.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Meer foto's volgen.....
 
Laatst bewerkt:
Haha, hoe klein is NL, vanmorge m'n zusje opgehaald @ Schiphol... op de terugweg spot ik en trailer met 2 motors erachterop........ ja hoor! ik zwaaide nog vanuit een oker-kleurige deawoo... denk niet dat je het gezien hebt..
 
pff ben jaloers !
dit ziet er echt goed uit !
heb jij je topkuip alleen maar met vanvoor met 1 kuipsteun vastgezet? of ook de bovenkant bij het ruitje en de 2 onderkanten?
 
Haha, dan hebben we je wel gezien. We vroegen ons al af waarom dat was.... Klein wereldje!

Ik heb lekker kunnen rijden in Frankrijk. Ben er tevreden over en het was erg leuk!

@ Dennis: Dank je. Kuip zit vanaf de balhoofdmoer aan de bovenkant en ook aan de lange zijde met een steun naar het kleppen deksel. Voorkant met 2 snelsluiters.
 
Dank je!

Het ging heel lekker! Enige probleempje was met de lampen die de accu langzaam leeg trokken, met één lamp ging het weer goed.

Het rijden ging steeds beter, in de bochten toch wat in het voordeel met een lichtere motor. Blijft leuk om een 1000 in te halen, ook al komt ie het volgende rechte eind weer voorbij.

Leuk kennis te maken!

Groeten Arnaud
 
Er is al een tijdje niet veel meer gebeurd in dit topic. We zijn bezig om alles klaar te maken voor komend seizoen.

Klepgeleiders:





Groeten
 
Ik rij demo´s bij de SAM. En af en toe een circuitdag voor klassiekers. Vorig jaar hebben mijn vader en ik de 3-uur avond endurance in Aalsmeer gereden. Dat was een leuk evenement!
 
Terug
Bovenaan Onderaan