Steeksleutels CB350f

Ik rij demo´s bij de SAM. En af en toe een circuitdag voor klassiekers. Vorig jaar hebben mijn vader en ik de 3-uur avond endurance in Aalsmeer gereden. Dat was een leuk evenement!
ff gezocht en gekeken op de site van SAM :Y
Mooie foto's :Y
 
@Halflive: Zwabberen valt erg mee. Ik heb er nog nooit last van gehad. De remmen zijn, vind ik, behoorlijk goed. Er bestaan natuurlijk veel betere maar tot nog toe voldoen deze prima!

In Appelscha heb ik zelfs tot mijn verrassing op het podium gestaan.






Nu bezig met een andere uitlaat voor meer grondspeling aan de rechterkant. De bedoeling is om de bochten met trekveren aan de cilinderkop te bevestigen en de 'demper' demontabel met veren aan de collector.







 
Zo te zien ga je er nog best hard overheen op dat zwabberding zonder remmen, stoer hoor :} :}

Is wel beetje aangepast, met moderne rempomp en dubbele schijf. En ook achterrem is verbeterd.

En met goeie wielen, banden, schokdempers en balhoofdlagers valt dat zwabberen ook wel mee. Tenzij je er een krauser rekje aan hangt met volle koffers. :P


@TS: Echt mooi gedaan die uitlaat. :Y (en dan in de startpost 'het is de bedoeling er een low budget cafe racer...') :P
 
Dank je!

Rempomp is idd groter i.v.m. dubbele klauwen. Voorvork van een 500 met aangepaste demping.

haha, ach ja je moet ergens beginnen, we zijn inmiddels al 4 jaar verder... Langzaam aan wordt ie steeds beter en, vind ik, mooier!
 
De eerst manche leek bijna makkelijk te gaan als ik het zo van de achter het hek bezag.
Zal er wel makkelijker uitzien dan dat het gaat.
Eerst manche:
full

full

De tweede manche was een heel mooie strijd:
full

full

De omroeper was ook veel beter dan vorig jaar. Hij hield de boel veel beter bij. Alleen jammer van het incident in de 250cc. Ik heb in het rennerskwatier nog een poosje met rijder 705 staan te praten. Lijkt me leuk om die ook foto's te sturen. Heb jij toevallig een idee hoe ik hem kan bereiken (via pb aub mocht je het weten)
Veel succes en vooral plezier gewenst met verdere evenementen. Ik heb in ieder geval genoten van dit evenement. De rest van mijn foto's staan hier:
https://picasaweb.google.com/114770627682783862419/SAMDodewaard14Juni2014
 
Terug
Bovenaan Onderaan