steenslag op je nieuwe moto

R1_Johan

MF'er
22 mei 2004
33
0
te ver weg van het circuit
Je kent het wel, je hebt nog geen week je nieuwe motor voor de deur staan en na een paar ritjes ontdek je de krasjes al van steenslag.
Na 1000km is er al steenslag te herkennen op het rechter scherm, koplamp en ruitje.
Altijd zwaar balen natuurlijk |(
Zijn er mensen met verhalen over ernstige beschadigingen na een week of wat?
Gewoon uit nieuwsgierigheid :+

PS bestaan er lakstiften voor de motor net als voor auto's ?

de eerste oorzaak is meestal te weing afstand :X
ik weet het ,het klinkt rotter dan het is
soms ontkom je er niet aan en heb je er meer kans op
of gewoon pech hebben

de eerste oorzaak is meestal te weing afstand :X

idd, meestal probeer ik ook altijd wat afstand te houden.
Ik was aan het rijden met mn maat en op de rechte stukken zat er aardig wat ruimte tussen maar bij sommige bochten zaten we soms bijna naast elkaar.
toen gebeurde het ook wanneer een maat van me net wat grind pakte met zn achterwiel en ik hoorde ze tegen de kuip tikken.
Dan weet je al genoeg ... grrrrr

of je rijdt op de autostrade en opeens hoor je tik... een steentje... tik tik... nog eentje... tik tik tik.. tik... veel steentjes :? tik tik... echt wel heel veel steentjes... :? :? en dan zie je de vrachtwagen enkele honderden meters voor je, volop grind aan het verliezen... :( sucks big time! als je er langs gaat moet je door een douche van steentjes, als je er achter blijft is de douche minder erg maar blijft ze aanhouden...

heb het ooit extreem gehad,..hadden ze bij Oss de snelweg vernieuwd en daar Grind op gestrooid om in het asfalt te laten rijden :? :? :? :? drie x raden wie een half uur na strooien :( langreed,...juist, schade 1400 euri's (wel succesvol verhaald op overheid)

Pitjes krijg je helaas altijd... heb een flinke door de lak heen zelfs bij m'n koplampen '(

Er zijn wel lakstiften voor motoren gelukkig.

Terug
Bovenaan Onderaan