Steentje op helm of motorpak?

Nu weet je meteen waarom die fabrikanten zo zeuren over de sterkte van het vizier en waarom je dat niet met zomaar een middeltje moet schoonmaken.....
 
Halloa :]
Ik reed met een groepje racers je weet wel hoe dat gaat :+
Kreeg ik een steentje op m,n strot ik moest het er gewoon uitpulke en bloeie ;(
Ook een keer een op m,n klouwen gehad O-) eigen schuld had ik maar handschoenen aan moeten doen. :+
Ik had een cbr 600 reed 140 en toen }) een fazant ,zo in m,n koplamp m,n tellerbak en al lag eruit ,de darmen zaten in m,n helm en stinke naar gal :r :X :(
:W :X :( :o :+ _O- _O- nu kan ik er weer om lache ;)
 
een steentje tegen je hand merk je wel :X
Je knokkels kunnen er mooi blauwe van worden B|


voor de rest niet echt gelukkig.
 
met lessen wel eens een eikel op mijn helm gekregen (er dus niet alleen in...)
was in de stad ging niet heel hard maar schrok me rot.
 
Nergens last van.
Boven de 70 km/u word ik niet eens nat als het regend.
Maareeeee, een grijze reiger, wasda voor ding.
Wel eens van een blauwe reiger gehoord, een zilverreiger een koereiger een purperreiger maar een grijze reiger............. :N
 
Met 70 steentje vlak onder je oog krijgen is niet aan te raden, maar had meer last van de schrikreactie dan van pijn. Dat heb ik bijna niet gevoeld van de impact. Later toen het steentje tussen de voering en mn wang ging zitten was het erger.

Heb ook nooit meer op een weg met andere mijn vizier zo ver open gehad...
 
sja... voor hetzelfde geld moet je een baksteen wegkoppen die iemand van de viaduct gooit :)
 
Nergens last van.
Boven de 70 km/u word ik niet eens nat als het regend.
Maareeeee, een grijze reiger, wasda voor ding.
Wel eens van een blauwe reiger gehoord, een zilverreiger een koereiger een purperreiger maar een grijze reiger............. :N
Een koereiger :?
Bedoel je deze :+ _O-
full
 
Een koereiger :?
Bedoel je deze :+ _O-
[afbeelding]
Dit is 't kreng wat mij laatst in de tuin gewoon aan zat te kijken aan de rand van z'n restaurant m'n vijver.
full

Hij is toch grijs? Nou, dan is 't een grijze reiger.

Taaie beesten trouwens, leg je met een luchtdrukpistooltje niet om.... O-)
 
Laatst bewerkt:
Dit is 't kreng wat mij laatst in de tuin gewoon aan zat te kijken aan de rand van z'n restaurant m'n vijver.
[afbeelding]
Hij is toch grijs? Nou, dan is 't een grijze reiger.

Taaie beesten trouwens, leg je met een luchtdrukpistooltje niet om.... O-)
Hoezo is,t zo,n nep ding van kunstof. _O- _O- _O-
Moet je een druppeltje dieselolie achter je diabolokogeltje doen *O*
Of nog beter nitroglisarine. *O* :9 O-)
 
Heb ooit een keer frontale aanrijding/aanvlieging met een fazant gehad. Reed zo'n 90 km/u. Deed best wel heel veel pijn en moeilijk om dan niet van je motor te vallen. Kon nog net m'n balans vinden.
Fazantje heb het ook overleefd :Y .

Ooit eens met een (veel te hoge snelheid) op een 60 km/u weg een eikel op m'n klauw gehad. Toch een paar dagen pijnlijke vingers en btje blauw. B|
 
Sinds een kleine maand ofzo rij ik met 1 hand in de zij. Op die manier kan ik de steentjes wegslaan nog voor ze tegen mn vizier knallen. Het lijkt een beetje op zwaaien als je me ziet rijden.
 
Vier vogels gehad op vier verschillende motoren, schade vogels: alle total loss. Echt de ingewanden zitten werkelijk overal. Meeuw, spreeuw, duif, eend. Ze kunnen er niet tegen! |( :+

Steentjes kunnen even gemeen tikje geven. :Y
 
Sinds een kleine maand ofzo rij ik met 1 hand in de zij. Op die manier kan ik de steentjes wegslaan nog voor ze tegen mn vizier knallen. Het lijkt een beetje op zwaaien als je me ziet rijden.


Zo doe ik het sindskort ook, maar dan met vogels! :+ _O-
 
ik krijg regelmatig een steentje of iets tegen mij aangeschoten van de andere kant van de snelweg.. een aantal x op mijn been... dat voelde ik zeer zeker wel en een paar keer op mijn handschoenen, bij mijn vingers.. daar schrik je een beetje van.. ben blij dat ik winterhandschoenendraag.. met zomer handschoenen deed een vallend blaadje van een boom mij pijn aan mijn hand met een snelheid van 160km/h
 
Gelukkig nog nooit een steentje in mijn gezicht gekregen.
Wel een hommel die precies tussen mijn wenkbrouwen belande om vervolgens in beidde ooghoeken te sijpelen.
 
Steentje valt wel mee.

Tot nu toe alleen aanvaringen gehad met hetvolgende:

  • Een duif op de linkerschouder/borst @ 110km/h.... Niet fijn, flinke blauwe plek cq bloeduitstorting en een compleet ondergescheten pak :r
  • 1 keer stuk dakpan... viel van een vrachtwagen met puin af die ik paseerde... Ging niet hard, pak wat beschadigt en blauwe plek en flinke schrik
  • Sigaretenpeuk in de schoot geworpen door koekblikker..... Gat in textiel broek, zadel beetje verkleurd plekje. Koekblikker had daarna meer schade aan de deur en het dak van haar koekblikje O-)
  • Grote hommel oid in de helm gevlogen... tijdje een dik rood oog gehad wegens beschadigd hoornvlies. Schoot precies onder de bijna gesloten klep door...

Rest valt allemaal wel mee.
Steenslag valt wel mee, maar kan wel degelijk pijn doen en je flink laten schrikken. Altijd opletten, meer kan je niet doen helaas.
 
Laatst bewerkt:
Steentje valt wel mee.

Tot nu toe alleen aanvaringen gehad met hetvolgende:

  • Een duif op de linkerschouder/borst @ 110km/h.... Niet fijn, flinke blauwe plek cq bloeduitstorting en een compleet ondergescheten pak :r
  • 1 keer stuk dakpan... viel van een vrachtwagen met puin af die ik paseerde... Ging niet hard, pak wat beschadigt en blauwe plek en flinke schrik
  • Sigaretenpeuk in de schoot geworpen door koekblikker..... Gat in textiel broek, zadel beetje verkleurd plekje. Koekblikker had daarna meer schade aan de deur en het dak van haar koekblikje O-)
  • Grote hommel oid in de helm gevlogen... tijdje een dik rood oog gehad wegens beschadigd hoornvlies. Schoot precies onder de bijna gesloten klep door...

Rest valt allemaal wel mee.
Steenslag valt wel mee, maar kan wel degelijk pijn doen en je flink laten schrikken. Altijd opletten, meer kan je niet doen helaas.

rest valt wel mee? ik vind je lijst anders behoorlijk impressive!
 
Terug
Bovenaan Onderaan