steentjes op de weg

boshaar

MF'er
4 mei 2004
94
0
Ben ik een ritje aan het maken door de plaatselijke omgeving Gem eersel en omstreken. Wat zie ik. Heeft de gemeente eersel besloten om de gaten in de bermen op te vullen met grind en puin. Dit was met name het geval in de bochten.

Resultaat: steentjes op de weg. Wat betekent dit voor een motor rijder. Gevaarlijke situatie. Het is weer mooi geregelt.

Het schijnt dat bij de controle van de kwaliteit van de weg wel vaker geen rekening word gehouden met motorrijders.

Wie kent dit ook?
 
Melden bij de wegbeheerder, direct of via de MAG

Zal niet zeggen dat het direct helpt, maar ze er op wijzen wil nog wel eens actie ontlokken. Zeker als duidelijk wordt gemaakt dat de wegbeheerder verantwoordelijk gesteld kan worden indien er ongelukken gebeuren.

[me]Snarfman redeneert: niet geschoten is altijd mis[/me]
 
Ik reed vanmiddag even van Schoorl naar Petten, hebben ze ook een aantal van die gaten gedicht. Daarna dachten ze waarschijnlijk " Hé, zullen we er anders een ton grint op storten!" :(

Ik zag het gelukkig nog, maar in de avond is het volgens mij moeilijk te zien...
 
Ik woon in Duizel, (gem. Eersel), geef even aan waar het is dan kunnen we misschien samen eens naar de gemeente stappen.

Mark
 
Wat dacht je van die witte strepen op de weg?
En putdeksels in een bocht? |(

Oh ja, en die vangrail dan in Nederland die menig motorrijder letterlijk de kop heeft gekost?

Wat die wegbeheerders ook wel eens willen flikken is het strooien van dat rode split om de fietspaden op een weg te markeren. Als je dan moet voorsorteren ga je fijn op je bek :(
Het lijkt of geen een van die mannen motorrijder is of dat ze een collectieve hekel hebben aan motorvolk.
 
Sedert enkele weken heb ik mijn moto-rijbewijs... en het valt mij nu pas op hoe slecht sommige wegen erbij liggen (zeker in België). Vroeger met de wagen besefte ik dat niet, gewoon erover scheuren was het motto ;) Maar nu met de moto...

Als de beleidsmensen zelf niet met de moto rijden, kunnen ze het inderdaad niet weten, volgens mij. Dus dringend tijd dat er eens een verkeersminister komt die nog zelf met de wagen rijdt, liefst ook een moto voor het weekend en sporadisch ook eens met de vrachtwagen op weg is. De enige manier waarop je een doordacht verkeersbeleid krijgt !!
 
heee mark,

Het is als je van middelbeers naar vessem rijd en op enkele plaatsen van vessem naar duizel, en van knegsel naar zandoers
 
Oke ik zal er eens op letten. Waar kom je trouwens vandaan? kunnen we samen eens kijken hoe en wat.

GR, Mark
 
Terug
Bovenaan Onderaan