Steenwijk rit 19 september

jr777

MF veteraan
3 feb 2008
3.776
1
Steenwijk
Waar: MacDonalds Steenwijk
Wanneer: 19 september
Hoe laat: 12 uur
Wat: tochtje ca. 150 km's. Meer info volgt.

Wie:
- JR777
- Emilio_NTV
- Marco087 (ovb)
- Saiko (ovb droog)
- RFmark
- knakworst
- MarcoGSXR
- Bert 1975 (ovb mooi weer)
- PUkecenth
- Uhuh + aanhang (mooi weer)
 
Laatst bewerkt:
heee leuk idee een ritje. dat weekend ben ik vrij dus ik ga mee.
maarop 1 voorwaarde. moet wel droog zijn :W
 
hé Natacha gezellig maar remember waar Steenwijk ligt hé :?

Nl. kop van Overijssel!
 
tja nu je het zegt is het niet voor me om te hoek . zal er nog paar nachtjes over slapen. ff kijken wie er nog meer mee gaan ook :W dus ovb ga ik mee:W

fijne vakantie alvast.
 
He JR,

Ben ff wezen kijken naar je verbruik pagina, maar dat is een mooi getal. Ca. 1: 23,5!

Kom ik aan met 1: 21,4....... maar ja, carbs! ;)
 
tuurlijk ben je welkom.. ik heb sinds vandaag een mega topkoffer (van een RT officieel) dus kunnen we bagageruimte vergelijken :)

dat verbruik van mij is eigenlijk helemaal niet zo goed, alhoewel ik er blij mee ben. er staat iemand op die site die rijdt 1 op 28 of zo ...

maar goed schijnen ook mensen te zijn die met de F800 1 op 15 rijen, wat ik dan weer niet begrijp :P
 
tja nu je het zegt is het niet voor me om te hoek . zal er nog paar nachtjes over slapen. ff kijken wie er nog meer mee gaan ook :W dus ovb ga ik mee:W

fijne vakantie alvast.

dank je wel..

denk d'r maar ff over na.
ik denk dat van de newbies alleen Remond mee gaat misschien Marco087...
 
Jammer. Had wel zin in een spontaan ritje.. Alleen iets te ver weg van me

tja roosendaal steenwijk is wel bijna 2 uur denk ik.
beetje ver voor een ritje.

desnoods organiseer je een ritje in jou buurt of je kijkt even in een regionaal topic bij jou in de buurt!
 
Leuk initiatief! Ik woon vlakbij Steenwijkerwold.
Alleen ik denk niet dat ik kan want het voetbalseizoen is weer begonnen en op zondag altijd een wedstrijd.

Mss een andere x
 
tja roosendaal steenwijk is wel bijna 2 uur denk ik.
beetje ver voor een ritje.

desnoods organiseer je een ritje in jou buurt of je kijkt even in een regionaal topic bij jou in de buurt!


afgelopen maand twee georganiseerd ;-)
gewoon meerijden is veel leuker :9

(edit... krijg maar geen genoeg van dat motorrijden O-) )
 
Laatst bewerkt:
zeker ! als het maar droog is. Ik heb voor de eifel laatst wel een regenoveral gekocht, werkt uitstekend, maar gebruik hem liever niet !!!

eifel echt geweldig trouwens!!! volgend jaar plannen met een ploeg?

Bert
 
wie weet Bert. ik ben met vrouwlief in de ardennen geweest. als het droog is is het fijn rijden...

in de regen toch wat minder wat mij betreft. zeker in combi met onbekende omgeving.

Jan Roelof
 
Terug
Bovenaan Onderaan