Steenwijk rit 19 september

mooi zo..

nurburgring + eifel of sauerland lijkt me ook wel wat..

plus in Duitsland mag je op de snelweg ook los................

JR
 
mooi zo..

nurburgring + eifel of sauerland lijkt me ook wel wat..

plus in Duitsland mag je op de snelweg ook los................

JR

Op de Nederlandse snelwegen kun je ook wel los gaan hoor, O-) alleen kan er dan een prijskaartje aan vast hangen....

Vorige keer met Siako ook een beetje 'doorgereden' toen we de snelweg op reden terugweg... even lekker uit wapperen... ;)
 
Laatst bewerkt:
Op de Nederlandse snelwegen kun je ook wel los gaan hoor, O-) alleen kan er dan een prijskaartje aan vast hangen....

Vorige keer met Siako ook een beetje 'doorgereden' toen we de snelweg op reden terugweg... even lekker uit wapperen... ;)

ik weet dat het kan maar m'n rijbewijs is me heilig dus een tweede keer laat ik wel om 't te bont te maken :+


leuk Uhuh en vrouwtje dat jullie d'r bij zijn als 't meezit ;)
 
gaat de goede kant op... volgens mij zijn we (vanuit steenwijk topic) bijna compleet....
 
Emile ik vind 't prima. Alleen ga ik er niet bij kunnen zijn. Vandaag was ik de route aan het voorrijden. En vlak bij huis ben ik helaas onder uit gegaan en kreeg ik de motor op m'n voet. Uren later bleek in het ziekenhuis dat 'waarschijnlijk 2 middenvoetsbeentjes gebroken zijn. Inmiddels zit ik in het gips.

Groeten,

Jan Roelof
 
Jan, maar even via hier mijn sterkte...

Hopen op een vlot en goed herstel, altijd rot zoiets te horen, vooral nu de mooie dagen van het seizoen beginnen af te tellen. Verder nog wat met je motor aan de hand?
 
Emile ik vind 't prima. Alleen ga ik er niet bij kunnen zijn. Vandaag was ik de route aan het voorrijden. En vlak bij huis ben ik helaas onder uit gegaan en kreeg ik de motor op m'n voet. Uren later bleek in het ziekenhuis dat 'waarschijnlijk 2 middenvoetsbeentjes gebroken zijn. Inmiddels zit ik in het gips.

Groeten,

Jan Roelof

Damn, Jan roelof :o .... Sterkte en beterschap...
 
de motor lijkt wel mee te vallen al wil ik 'm ff door m'n dealer laten nakijken.

tja het is balen en een goede les, ik wist toen ik ging inhalen dat ik moest oppassen voor de andere auto's achter de tracker... en toch trapte ik er in.

thx. voor jullie berichtjes!
 
Dag RJ,

Beterschap namens mij.

Voor dat soort momenten is een open uitlaat wel fijn. Ze horen je en passen wel op.

Ben zondag met de Hawk (originele demper) van mijn vrouw ook in zo'n situatie terecht gekomen en je ziet gewoon dat ze je niet door hebben.

Ook sterkte met de F800!

Emile
 
hey jan,

balen dat je onderuit bent gegaan, khoop dat jij en de moto weer snel herstellen.
vanaf a.s maandag zit ik 1.5 week in Duitsland, ik kan dus alweer niet mee!!:(.
viel spaB voor de luitjes die wel gaan..

grtz marco
 
Mega Mooi weer rijders Meeting

***Veenendaal 19 September 2010***


Locatie

MacVEENENDAAL
A12 afslag 23, Ede-Utrecht
11:00



Is misschien ook een leuk idee...
 
Geen slecht plan. Ik moet alleen wel even mn motor maken. Er moet een nieuwe accu in dus ik hoop dat die er op tijd is....
 
Laatst bewerkt:
die accu's kun je tegenwoordig gewoon via internet bestellen, dan is 'ie er de volgende dag toch :?
 
Oh, gaan we nu opeens in Veenendaal rijden?

Voorrijden doe ik wel als er niemand wil. Mits jullie het geen probleem vinden om mijn NTV tje te moeten voorlaten.....

Emilio
 
hey jR. Ik hoop dat het inmiddels goed met je gaat. Lees net het berichtje, hoe kreeg je het voor mekaar man !! Wel kut.. Ik ga denk ik zelf even rijden. Drenthe is ook wel leuk altijd. sterkte met de voet en de BMW.

Bert
 
Terug
Bovenaan Onderaan