Steenwijk rit 19 september

thx. Bert

ongelukje zit in een klein hoekje.. mocht je nog trek in een bakkie of zo hebben onderweg, ik ben wel thuis :P

Jan Roelof
 
het lijkt erop dat het beter weer gaat worden en we hebben een nieuwe voorrijder zie ik ... dus blijven we toch lekker in onze omg. Of ?????
 
ik moet me helaas afmelden
ben nu even thuis .
maar morgen ga ik weer terug naar NED-Train in Haarlem i.v.m. problemen
met de HSL op te lossen .
(had ik nu maar geen verstand van electromotoren :X )

MarcGSXR ;(
 
Ik twijfel nog een beetje want mn accu is nog steeds leeg. Maar gelukig start ie vrij gemakkelijk met aanduwen......
 
Laatst bewerkt:
hallo,

wordt er nog wel een ritje gereden of gaan jullie koffie drinken bij de gevallen beamer?

gr remon996

zo ja wil ik ff aan haken om 13:00 bij de mac
 
Ik twijfel nog een beetje want mn accu is nog steeds leeg. Maar gelukig start ie vrij gemakkelijk met aanduwen......
mijn accu is(was, inmiddels helemaal leeggestart) wel vol maar starten ho maar...... :( :N ... vast te lang stil gestaan. "nu weer achter de geraniums" :(
 
Laatst bewerkt:
REMON, KNAKWORST, bedankt voor het vergezellen van mijn persoontje in deze rit door het schone Drenthe/Friesland/Overijssel.

Het asfalt was deels nog wel droog en anders gewoon rustig aan.

Al met al geslaagd, mede door de verlate lunch in Dwingeloo.

En Mr. Knakworst. Zolang er aangeduwd kan worden, kun je mee.

Emile :P
 
Enne, Jr777, niemand van ons had jouw adres, dus wij hebben de koffie elders moeten nuttigen. In elk geval dank voor het aanbod en hopelijk tot binnenkort.

Emile
 
Maandag komt als het goed is mn accu dat scheelt weer 500 meter rennen :+
En ondanks het weer was het toch een gezellig ritje met goeie koffie!!
 
mijn accu is(was, inmiddels helemaal leeggestart) wel vol maar starten ho maar...... :( :N ... vast te lang stil gestaan. "nu weer achter de geraniums" :(

Tip bij het aanduwen denk aan de noodstop knop. Dat scheelt een hoop moeite heb ik gehoord. Ik heb er verder zelf totaal geen ervaring mee maar goed tis maar dat je het weet O-)
 
He knakworst die nood stop knop is er toch voor de conditie test voor de gene de je aan duwt op gezet???!!
Volgende keer zijn we er weer bij misschien.

ciao remon
 
maar goed dat de lunch wat laat was , zo had je meteen weer wat verbrand na die 500 mtr duw proef
 
Terug
Bovenaan Onderaan