stel de ideale motor samen

19 jun 2001
80
0
Je kan van elk merk/type een stukje pakken. Waar kom je dan op uit?

Ik denk, de look van een R1, de pk's van suzuki, het koppel van de ducati's en de betrouwbaarheid van een honda. Gewicht 120 kg pk's 180.

parachute bijgeleverd en je voorband slijt nooit meer :9
 
Pfff, kvind mijn R1 goed zoals ie is... Misschien nog wat carbon atributen, maar thats it :P
 
Uiterlijk van een Suzuki TL1000S, vermogen van een GSX1000R, Koppel van de TLS, Gewicht van de SV650S. Tank inhoud van de GSXF (20 liter!)
Weet nog niet of ik een Hydraulische of kabel koppeling wil.
Natuurlijk een custom bodywork..!! Repaint...!!!
Twee Vampire Uitlaten...!!!!
Onboard computer....GPS, email, internet, telecommunicatie.
220v accu met uitklapbaar zonnepaneel.
Magnetische remmen (het tegenover gestelde als waarmee die trein wordt voortbewogen in Japan).
Banden reparatieset achterin 8-)
Het belangrijkste....een perfecte pas vorm..!!!!

Ik had dit effe in elkaar gezet tijdens mijn dagdromen.. ;) :9 :]
 
zeg GUZ, heb jij nog in Veenendaal met dat SUPERMOTARD gebeuren meegedaan?
zo'n duke is toch wat aan de zware en luxe kant voor dat werk (met name off road). Kheb helaas niet de middelen om een SM pur sang "erbij" te hebben, maar een volgende motor gaat zeker meer die kant op.

dus ideale feest-motor: dikke 1 cilinder, 700cc, 70pk, 110kg....
 
Qua uiterlijk is de R1 onverslaanbaar, qua motor bijvoorbeeld de Suzuki GSX-R1000 motor. :)
 
zou op mijn R1 wel een beter geluid willen hebben zoals een ducati .
een v twin geluid maar ja dat zit er niet in dus...
 
Ik vindt juist het verschil in karakteristieken van de verschillende motoren leuk, de 1 met veel koppel, de ander met veel pk's in de hoge toeren, de 1 zwaar, de ander weer licht... enz enz

Dat maakt het juist leuk om verschillende motoren te rijden.

Daarom heb ik geen ideale motorfiets in mijn gedachten.

Sorry
 
Ik vindt juist het verschil in karakteristieken van de verschillende motoren leuk, de 1 met veel koppel, de ander met veel pk's in de hoge toeren, de 1 zwaar, de ander weer licht... enz enz

Dat maakt het juist leuk om verschillende motoren te rijden.

Daarom heb ik geen ideale motorfiets in mijn gedachten.

Sorry
Ik heb gewoon een hele grote fantasie.
:) :9
 

Ik wil gewoon een grote schuur vol met al deze fiesten (incl. die Britten V8 en een VeeTwoo ) En dan veel geld zodat je niet meer hoeft te werken en dan 's ochtends wakker worden en dan kijken welke fiest je vandaag pakt. ...... over fantasie gesproken......

 
iets met 2 wiel aandrijving,zoals in de manga,akira,en mag best op de suzuki nuda lijken(was ook 2 wiel aangedreven,hydraulies) een prototype
'wel sportief kwa zit en zo,en natuurlijk klingt tie als een duc,ben niet
anders meer gewend de laatste jaren. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan