Stel je\'es voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nouja ik dan ook maar ff, ben nu 22 heb een kleine 2 maanden mijn A-rijbewijs en kwam bij toeval een Suzuki GSX-R 750 tegen en heb die toen maar gekocht en nu wachten op beter weer en dan lekker KM´s maken..
Als ik aan twee wielen nie genoeg heb rij ik in me 2003 audi A3.. En mensen die op zoek zijn naar een nieuwe audi of VW moeten maar ffies posten.. That´s my job
 
ow leuk,

Ik ben nou Jan Doedel.
Heb wel vier wielen (eigenlijk zes maar die laatste twee moet ik zelf gaan duwen)
Eigenlijk een automobilist zonder auto :(
Dus flik ik hetzelfde op de motor en wat blijkt, iedereen vind het dan ineens niet erg als ik voor dring :}

voor stellen kan je toch ook in dat andere topic?
 
Sander Janssen woon in Hoorn ik ben 19 jaar oud heb sinds 17 augustus mijn Motor rijbewijs, vorig jaar mn koekblik bewijs gehaald maar daar vind ik lekker nix aan :9 Ik rijd nu Aprilia RS125 (licht rijbewijs he :) ) en wil over 2 jaar Kawa Zx6-r 2003 (of later) gaan rijden.
 
Chef hiero :]

20 jaren jong, 25KWtje dus. Honda Rebel, woon in het zuiden des lands (Eindhoven). In december 2 jaar in het bezit van m'n B, nu ruim een jaar mijn motorrijbewijs. Ik zit in het tweede jaar van een HBO-opleiding. Foto? :Z ... nou vooruit dan. Klik!
 
als eerste,,
Ha, geen dating voor mij. maar ik stel me wel ff voor.

Ben maandje ofzo aangemeld bij MF, maar dit is voor het eerst dat ik er gebruik van ga maken.

Ben gertjan spijkerman
20jaar. Heb sinds uhm maandje me rijbewijs en rij op een Suzuki GN250.
Lekker motortje, trekt goed door tot aan de 130 en stopt dan, harder wildie niet. Maarja, alles op z'n tijd en als ik mag (over 2 jaartjes dus) wil ik graag een zwaardere motor. Weer zelfde model.
woon in meppel en werk als monteur in de rietmaaimachines buitenboordmotoren en alles waar een motor aan zit.
 
Hoi,

Ben Bob Djono, 32jaar, samanwonend, werk als systeembeheerder bij een gemeente.
Heb sinds mijn 18e mijn rijbewijs maar ben pas later motor gaan rijden door allerlei andere verplichtingen zoals studie/werk/finaciën :(
Les motor was een CB1. Heb een blauwe R1 uit 1999 gehad en er 30.000 km op gereden zonder problemen. 2 jaar gestopt met rijden.
Nu een trotse bezitter van een blauwe R1 uit 2004 :]
Plaatjes te zien op
http://www.djono.nl/Motor/index.php
 
Hai Abby :)

Nou vooruit dan maar
Ik ben ook een ...ahum.... dame van 43 lengtes jong :?
heb vanaf mijn 18e mijn motorrijbewijs en rijdt nu Yamaha Virago XV535 na daarvoor buikschuivers te hebben gehad.
Heb donkerbruin haar en bruine ogen, ben plm. 1.70cm lang en gewoon postuur,
woon samen en heb twee kids, een dochter van 7 en een dochter van 19 en twee stiefzoons van 11 en 17. en volgesn menigeen ben ik prettig gestoort *D
Verder is motorrijden mijn passie en uitlaatklep, ook door weer en wind, dus ook in de winter rijdt ik door.
Sinds kort gaat de jongste van 7 ook wel eens mee achterop, natuurlijk ook in motorkleding etc., dus misschien zit zij later ook op dit forum als het nog bestaat.
Heb een grote hond(New Foundlander), een kat, en vissen, ben werkzaam in de thuiszorg bij oude en/of zieke mensen thuis.
NU dit was het zo'n beetje wel.

Gr. susanne :]
 
en ik ben vic en ik deel hier slotjes uit :P

wie gaat er nou een drie jaar oud voorsteltopic omhoogkicken :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan