Stel je\'es voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dan ook maar...

Ik ben voor zover ik weet je jongste hier, ben sinds 1 november 18, heb er 3 rijlessen opzitten (uiteraard motor) en ben single.

Wil zo ongeveer m\'n hele leven al motorrijden (m\'n moeder heeft dat liever niet), ben helemaal gek van Ducati\'s en MV Agusta\'s

Heb een krot van een CB250 in de garage staan die ik nu gedeeltelijk gesloopt heb en om ga bouwen (sleutelen aan motoren/brommers is hobby van me).

Ik studeer werktuigbouwkunde (1e jaars) op de Saxion Hogeschool Enschede.
Heb sinds kort kabel en ben daar héél blij mee (lekker motor-forummen).
Heb ook nog een schakelbrommer maar die gaat binnenkort weg.

En ik heb zin om te :] (en autorijbewijs komt binnenkort ook nog wel)
 
Nou..

Zoals jullie al hadden verwacht heet ik Paul..
Ben 23 jaar, zit nu in het 2e,3e en 4e jaar
van het hoger laboratoriumonderwijs (neem het niet
zo nauw met school). ik zit op kamers in Heerlen.

Verder heb ik 2 maanden geleden mijn A-tje
gehaald en hoop ik binnen enkele weken op
een \'99 zx6r te rijden.

Momenteel (lees: al anderhalf jaar)vrijgezel en ik weet nog steeds niet of ik
dat nu erg moet vinden of juist niet.

Willen jullie mijn banknummer nog??
 
f*cking hell zijn er ook mensen die niet een opleinding tot / of werkzaam zijn in de IT? ;)

Joe is 19 jaar en doet momenteel MTS-informatica en gaat na de zomer HTS-informatie doen
 
Arthur, 35, getrouwd, zoon 2, dochter 5, Hengelo, Aprilia RSV1000, werk bij Siemens als Sales Manager windenergieprojecten (mijn wijk: Duitsland, Frankrijk, Spanje, Zuid-Amerika)

Ondanks vergevorderde leeftijd en zeer burgerlijke staat nog steeds jong van geest, tenminste dat denk ik zelf. Verbeter nog ieder jaar mijn rondetijd met een paar tiende.
 
Laatst bewerkt:
Nou..

Zoals jullie al hadden verwacht heet ik Paul..
Ben 23 jaar, zit nu in het 2e,3e en 4e jaar
van het hoger laboratoriumonderwijs (neem het niet
zo nauw met school). ik zit op kamers in Heerlen.

Is dat soms normaal op jullie school :? ;) Mijn zusje doet ook het 2e,3e en 4e jaar laboratorium in Heerlen :P
 
Is dat soms normaal op jullie school :? ;) Mijn zusje doet ook het 2e,3e en 4e jaar laboratorium in Heerlen :P


Hee, zie net je email... Ine Salden ?? :?
Of Inge...
Zit theoretisch een jaar verder dan ik.
Ja, erg normaal bij ons... je mag nog een x aantal
vakken open hebben staan voordat je op stage
of afstuderen gaat...zal ze worst wezen uit
welk jaar die vakken zijn.
 
Arthur, 35, getrouwd, zoon 2, dochter 5, Hengelo, Aprilia RSV1000, werk bij Siemens als Sales Manager windenergieprojecten (mijn wijk: Duitsland, Frankrijk, Spanje, Zuid-Amerika)

Ondanks vergevorderde leeftijd en zeer burgerlijke staat nog steeds jong van geest, tenminste dat denk ik zelf. Verbeter nog ieder jaar mijn rondetijd met een paar tiende.
Hehe, gelukkig toch ook \"normale\" mensen hiero, ben zelf pas 40,vriendin (sinds kid 1 motorloos! ;( ), 2 kids,monteur en motorgek. :+
Martin.
bericht gewijzigd door Mar1tin op dinsdag 04 december 2001 19:30]

 
Laatst bewerkt:
mn naampie is Michel, 26 jaartjus, mn beroepie is hoofd voedingsdienst, keb sinds een jaartjuh mn motor--> yamaha auto--> mazda.......

fitness graag en heb een aantal kookwedstrijden gewonnuh......kook sinds september nie meer op mn werk want ben gepromoveerd zoals u heb kunnuh lezuh.......verder veel :] :] :] :]

nog meer ???????
 
Er zijn nog meer \"normale\" mensen. Ik ben 38, getrouwd, heb 2 zonen en rij op een Suzuki GSX600F rond. Ben helaas wel als projectmanager werkzaam in de IT 8-)
 
Ben joost 20 jaar oud
Rijdt bijna 2 jaar motor (jaja bijna
toe aan iets zwaarders, een rsv mille bijv)
Ik rij nu op een Kawasaki zxr 400 eigenlijk 25 kw maar de begrensing was er na 2 maanden en 1 circuitdag al uit. Heb een astra als bots auto
en werksaam als hovenier. Heb nu aspiranties om bij het korps mariniers te gaan ben door de eerste 2 keuringen heen nu de laatste nog!!!!!!
dat was het wel zo\'n beetje :) :) :)
 
nou vooruit
schamperd/sparky luisterd naar jeroen beumer
hij is geboren op 2-12-78
ben 1.87 hoog
en 72 kilo mager
rijd vanaf 4 april op een honda cbr 600
is werkzaam als vonkentrekker (electro)
woond in het mooie plaatsje warnsveld
heeft nu 1.5 jaar een vriendin
eet graag bij de griek (als er maar veel vlees is)
drinkt purple rain ( blue curaco 1/4 7up 3/4 flugle 1/4 )
favo cafe oma
piercing:wil een tong piercing (mag niet van vriendin heb ik echt ruzie)
verder nog iets weeten?
 
*zucht*
snapt het dan echt niemand?!
Piccie\'s willen we (van jezelf in burgerkledij dit keer, niet van de fiets!!)

ik eerst:

teddybeer+ik.jpg



in memoriam: ;(

bikefront+ik.jpg
 
Naam is Jonathan, werkzaam als arts bij de afdeling Interne Geneeskunde in Heerlen.
Motorrijbewijs sinds 3 mnd en al 4000 echte kilometers gereden op mijn ZZR600 met volledige uitrusting. :]
 
Ik ben Daniel, woon in Groesbeek.Heb me autorijbewijs en motorrijbewijs (25 kw). Alles in 1 keer gehaald :P .Als het mee zit heb ik volgend jaar een zx-6r 2002.Heb geen auto wel een \'motor\' :) .Ik ben 20 jaar en bijna 2 meter.Ik ben momenteel single.Ik loop nu stage bij een autoschadeherstelbedrijf en als het mee zit kan ik er over 1,5 jaar beginnen.Eerst die kl.te school nog afmaken.
Nog meer weten :?
 
Piccie!!

Boss2.jpg


Niet zo jong, be\"hoofd\"haard en slank als de rest hier op het forum: 43 jaar en 115 kilo ( rond ik zwaar naar beneden af ;) )
Rijdt motor vanaf m\'n 17e, diverse merken en types versleten ( alles te zien op www.nitromax.nl )
Al 25 jaar werkzaam op de Kliniek voor Gezelschapsdieren in de Uithof, Utrecht, waarvan 15 jaar bij de operatiekamer. \'S avonds en Zaterdags werkzaam als piercer bij de Skin Art in Utrecht ( ik zie dat er nog wel wat potentiele klanten tussen zitten hiet op het forum *D )
Al jaaaaaaaren getrouwd met Cora ( bedrijfsleidster bij de Skin Art ), bewust kinderloos!!!!!
Weinig vrije tijd, veel lol met wat ik doe.

Liefde voor trikes zat er ook al vroeg in :) :) :) :)

trike.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben Marco, ben 31 jaar en woon ook in Emmen, ben werkzaam als repair engineer bij Asus Holland (jawel, van de motherboards, videocards ed) heb sinds september mijn motorrijbewijs en rij op een 92 cbr 600.
 
Laatst bewerkt:
Ik ook ;) .

Ik ben Martin. Ik woon in Almere, maar ook wel eens in Hardinxveld-Giessendam.

Ik rijdt een Suzuki SV650s uit 1999 (model 2000), deze was nieuw, staat nu ruim 60.000 km op. Hier komt morgen een Kawasaki ZZR600 uit 1994 bij, deze is dus tweede hands, en hier staat nu 13.000 km op. Ik rijd ongeveer 30.000 km op een jaar. Ik heb ruim twee jaar m\'n motorrijbewijs en iets minder dan een jaar m\'n autorijbewijs. Met de auto rijdt ik niet zoveel. Minder dan 8.000 km denk ik.

Ik doe een ICT opleiding met management en bedrijfskunde, zit in het tweede en derde jaar.

Ik ben officeel \'single\', en ik zoek me al heel de avond me te pleuris naar een bekeuring, want ik weet dat ik hem voor 08-12-2001 moet betalen :( , maar ik ben hem kwijt geraakt...

Nog meer? Oh ja foto, komt nog... en zo\'n lijst je misschien morgen als ik tijd heb!
 
Ik ben officeel \'single\', en ik zoek me al heel de avond me te pleuris naar een bekeuring, want ik weet dat ik hem voor 08-12-2001 moet betalen :( , maar ik ben hem kwijt geraakt...

Andere vrijgezellen zoeken een date, maar jij zoekt een bekeuring?! :) Ik moet m\'n wegenbelasting van het koekblik betalen voor 12 december. Heb ik even mazzel dat ik dat al half november deed. Veelste veel geld man! Daar kan ik 2 maanden van tanken (en dan elke dag rijden!)
 
Andere vrijgezellen zoeken een date, maar jij zoekt een bekeuring?! :) Ik moet m\'n wegenbelasting van het koekblik betalen voor 12 december. Heb ik even mazzel dat ik dat al half november deed. Veelste veel geld man! Daar kan ik 2 maanden van tanken (en dan elke dag rijden!)

}) , ja want als ik die bekeuring niet betaald kost me dat op korte termijn geld... een vriendin, nah ja laat maar, je weet dat die geld kosten...

ps: klote bekeuring nog niet gevonden! wat kost de eerste verhoging? of kan ik ff bellen of ze me het rekeningnummer willen doorgeven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan