Stel je\'es voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben wim janssen
17 jaar oud en kom uit antwerpen (jah belg :+ )
motos die ik al gehad heb : dr 500 gpz 550 dt 250 xr 400 en cb 400 supersport ( en nog een paar schakelbrommers )
naja dat is het zowat i geuss :)
 
toch een goeie kick teun. Leuk om te lezen.

Ik ben Ro, getrouwd met een andere motorgek, 1 kid, 2e komt over een maand.

De rest gaat jullie geen zak aan.
 
toch een goeie kick teun. Leuk om te lezen.

Ik ben Ro, getrouwd met een andere motorgek, 1 kid, 2e komt over een maand.

De rest gaat jullie geen zak aan.
roflol
zijde gij eigenlijk in het echte leven ook zo droog of ?
elke post da ek van u lees is gewoon onmenselijk droog en grappeg :P
valt mij elke keer weer op dus maar is gevraagd :+
 
roflol
zijde gij eigenlijk in het echte leven ook zo droog of ?
elke post da ek van u lees is gewoon onmenselijk droog en grappeg :P
valt mij elke keer weer op dus maar is gevraagd :+
De meeste Nederlanders vinden mij eerder nors, bars of nukkig :? :?
 
Tjah ik ben belg en ik vind het gewoon grappig , niet echt nukkig eerder gewoon droog , droog is grappig *D
 
Ik ben Wouter, 21 jaar oud, tijdje terug rijbewijs gehaald, beste beslissing van mijn leven was dat, rij op een FZR400, wil volgend jaar iets snellers, heb als auto een verotte Astra, woon in Friesland, ben sinds een tijdje moderator hier en werk in de IT.

Goed genoeg? :) Nou jij! :P
Inmiddels maar es een status update... :z na die :X kick :X .

Ben 22 (en alweer bijna 23), heb binnenkort weer een motor: een 2001 Gixxer wat mijn 2e vriendin wordt, heb een eigen huis (met garage voor de motor) ergens in Fryslân (zomers een tentje op Tjalleberd :+ ), ben alweer een hele tijd hier geen moderator meer, die ouwe Astra is alweer een jaartje terug vervangen door een 1999 Astra station en werk nog steeds in de IT (ja, er is nog werk).
 
[me]Chevy454 is Chevy454 :P
[/me]


Ik heet David de Roode (let op de kleine de van adelijkheid :P )
Ben net 20 jaar geworden en voel me opeens stokoud. (Nog even en ik ben rijp voor pensioen :P )
Ik ben geboren/woon/studeer in België maar ik ben Nederlander *D
Ik heb tot dusver een XT350 gehad en nu een KLR650. Ik heb nog wel een KLR600 staan maar die wacht op een revisie :z
 
ik zal ook even kort mijn verhaaltje doen. ik heb teun, 20 jaar en studeer werktuigbouwkunde op de TU/e
ik rij een zwarte kawa 636, mijn derde motor na mijn zx6r uit 98 en mijn rd (die ik nog steeds rij) uit 81.
ik heb mijn motor rijbewijs eerst gehaald en mijn auto rijbewijs een jaar later. als alles mee zit wil ik volgend jaar een kever gaan kopen.

that's all folks!!
 
Ook ik zal mezef even voorstellen.

30 jaar geleden in Rotterdam de naam Bianca gekregen. 4 dagen voor mijn 30ste mijn motorrijbewijs gehaald. Woonachtig in de achterhoek. Werkzaam als expediteur bij een groot transportbedrijf.

Ik rij op een blauw met witte Kawasaki GPZ 660R uit 91.


See you on the road. :]


Gr,
Bianca
 
Zal mezelf ook es ff officieel voorstellen dan maar... :9 , Ik ben Eric,
29 jaar jong, rij een soes gsx1100f, dagelijkse rijder, woon samen in eigen huis met mijn vriendin Monika die momenteel aan het lessen is.
Ik ben overdag magazijnmeester bij de firma Dubex te Stadskanaal.
Na werktijd ben ik levensgenieter en luiaard.... :P
Loop hier al een tijdje rond, sinds vorig jaar ofzo, maar zag dit topicje net pas...bedankt voor de schop :]
 
Inmiddels maar es een status update... :z na die :X kick :X .

Ben 22 (en alweer bijna 23), heb binnenkort weer een motor: een 2001 Gixxer wat mijn 2e vriendin wordt, heb een eigen huis (met garage voor de motor) ergens in Fryslân (zomers een tentje op Tjalleberd :+ ), ben alweer een hele tijd hier geen moderator meer, die ouwe Astra is alweer een jaartje terug vervangen door een 1999 Astra station en werk nog steeds in de IT (ja, er is nog werk).

Rijden kan je anders nog steeds niet :P


Ik dan ook maar ff ;)

Ik ben Lubbert, 23 woon in het pittorekse dorpje Makkum, rij op een Zwarte SV 650 S '99, binnen kort mijn eigenhuiske, hang hier al een tijdje rond geloof ik *D
Ben nog een maand aan het afstuderen, daarna maar een uitkering aanvragen gezien de werkgelegenheid in de IT :+ Rij rond in een 206 HDI.
Ben meestal wel te vinden op Tjallebert of JW *D
 
Hmmmm, als ik het zo lees behoor ik inmiddels echt tot de oude l*llen :X
Ik geef lekker m'n leeftijd niet maar wil wel verklappen dat ik stam uit 1956 :? , Sorry, maar ik kan er ook niets aan doen.
Ik ben in het bezit van een heftige CBR1100XX *D *D
 
Deze jonge man noemt Gunter. 32 jaar jong
Ik heb een eigen app. in Turnhout Belgium.(woon daar helemaal alleen ;) )
De kost verdien ik 's nacht als polyvalent medewerker in de pharmaceutische industrie.
Voor de rest leid ik een triestig leven, daarom heb ik 2 motoren om toch iets aan mijn leven te hebben :9
 
En ik ben René, net 32, (nog) woonachtig in Rotterdam. Ik woon daar met mijn lieve vriendin Stella en onze twee katten Boba & Jimmy.
Ik werk op de ICT afdeling van ECORYS Nederland (onderzoek) en ben daar o.a. de webmaster.
Mijn stalen ros is een CBR600f (91'er).
Mijn hobby's zijn motorsport (kijken dan), muziek, films en natuurlijk motorrijden.
 
Ik ben Sandor ben redelijk nieuw hier op MF ben 17 jaar word in februarie 18 en ga gelijk mijn theorie en motor doen mijn eerste motor word een kawasaki zxr400 omdat het een sport is en ik haat choppers,naked en half naked bikes(ik bedoel ik vind ze allemaal lelijk) mijn tweede motor word gelijk mijn droommotor na 3 jaar op de zxr gereden te hebben de Yamaha yzf-R1
verder zit ik nog op school tot mijn 20ste en ga daarna als middenkaderfunctionaris werken(opleiding= algemene operationele techniek)

Groeten Sandor
 
Ben Ralph, 25 jaartjes jong en kom uit ons mooie Drenthe, rij sinds kort op een Yamaha TT600e sinds me versnellingsbak van me XL-etje is geknald ;( Werk verder in de computer branche.
 
Weer effe tijd gevonden dus bij deze;

Ik ben Marcel, 35 jaartjes 'jong', getrouwd en 2 dochters van 4 en 1,5 jaar.
Ben woonachtig in Weesp en rijdt :] elke dag woon-werk hele jaar door.
Ben wat later begonnen met bikes, rijd nu zo'n 5 jaar, eerst een VX800
en nu een Deauville.
Naast de motor heb ik een Ford Mondeo station (makkelijk met de kids).
Ik werk bij electronica gigant S*NY sinds bijna zolang als ik me herrinner.
Favo vakantieland: Oostenrijk (zomer en winter)maar wel af en toe wat anders
zoals Schotland b.v.
Favo muziek is Rock, R&B met als absolute leider natuurlijk :} The King Elvis himselfes :}

Als jullie nog wat willen weten hoor ik 't wel...
Greetz 8-)
 
ik ben jarno,heb mijn rijbewijs nu twee weken en heb al 4 setjes bougies verbruikt(en dit meen ik)rij op een oranje fzr 600.enn ooit hoop ik nog een italiaan te rijden.zit op school voor motortechniek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan