Stel je gaat op je plaat met een scoot

Spitskool

MF veteraan
4 aug 2007
44.934
163
Ergens !
Ik heb overal gezocht maar stel je gaat onderuit en je kappen scheuren (dylan) waar kan je dan nieuwe halen want ik kan ze echt nergens vinden op internet! ?
 
en een dealer wil ook wel losse onderdelen bestellen bij mij scheelt het niet veel met Easyparts soms zelfs nog goedkoper omdat er geen verzendkosten bij zitten dan
 
ja nou ik heb ervaring met Easyparts voor mijn Piaggio sommige dingen staan er ook niet op 1 mailtje en je krijgt een antwoord terug met geen probleem en een prijsopgave en dan bestellen ze het speciaal voor mij
 
Maar ik denk doordat easyparts eerst ook Honda onderdelen verkocht dat Honda zelf de stekker er uitgetrokken heeft zodat je min of meer verplicht wordt het via een dealer te spelen

maar daar kun je achter komen door een mailtje te sturen naar easyparts met de vraag voor wat de reden is waarom ze geen honda onderdelen meer leveren
 
Oke bedankt dan ga ik het ook bij de dealer informeren niet te hopen dat ik op me bek ga natuurlijk maar wel goed om te weten
 
ja waarom zou een dealer geen kappen willen leveren, stel je wilt alleen een andere kleur en dus ongespoten kappen een dealer wil graag verkopen hoor zeker in deze tijd alles wat binnen komt is meegenomen ik verwacht alleen dat de prijzen een stukje hoger liggen als bij een Piaggio want daar kost het kapwerk bijna niets

neus zij kap voor de mijne 17.- achter zijkant boven 54,- achter zijkant onder 12.-
neus 26 euro
 
Laatst bewerkt:
Op Ebay staan vast ook wel kuipdelen. Wel toen voor mijn X-City. Andere optie is natuurlijk om een andere Dylan te jatten. :+
 
ja waarom zou een dealer geen kappen willen leveren, stel je wilt alleen een andere kleur en dus ongespoten kappen een dealer wil graag verkopen hoor zeker in deze tijd alles wat binnen komt is meegenomen ik verwacht alleen dat de prijzen een stukje hoger liggen als bij een Piaggio want daar kost het kapwerk bijna niets

neus zij kap voor de mijne 17.- achter zijkant boven 54,- achter zijkant onder 12.-
neus 26 euro

Das idd cheap ass
 
Vorig jaar een ongeluk gehad met mijn chineese scooter.
Iedereen zegt dat daarvoor moeilijk aan onderdelen te komen is, zelfs mijn dealer.
Omdat we twijfelden over de schade alvast voordat de expert kwam naar nieuwe kappen gezocht.(compleet van voor tot achter)
Binnen 2 uur had mijn dealer ze gevonden.
Helaas voor niks, scoot was totaal los.

Moraal: dealer laten rondbellen en je hebt ze zo, zeker voor een A merk.
 
Laatst bewerkt:
2 jaar geleden met mijn yamaha yp250 een schuiver gemaakt in de regen.
kuipdelen bij easyparts besteld.
origeneel yamaha, geen kleurverschil en voor een fractie van de prijs bij de dealer
 

Damz wat een hok ! _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

itri_ecooter_03.jpg
 
Och lelijk, misschien gewoon zijn tijd vooruit.

Lijkt een Heinkel/Messerschmid uit de jaren 50/60 maar dan nadat 'ie door een windtunnel is geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan