Stel je voor dat je niet meer met de motor mag rijden

Voor mij zou het toch deze worden:

dc99f848caef4acdf1fc66c8b9a8b204.jpg


Nissan_Fairlady_240Z_engine_room.jpg
 
Een lijstje die niet zo moeilijk is,

1- Mini , een echte.. met een metro turbo blokje er in.

e9ca7d46408f7a930ab88b4e7b64905d.jpg


2- BMW E30 325ix ( 4 wiel aandrijver , en bezopen zeepkisten )
BMW-325iX_02.jpg


3- Suzuki SJ413

suzuki004.jpg



En voor de grapjurken die me kennen, ja ... ik pas in een mini..
( als de stoel rails een tikje langer zijn )
 
Misschien heel cheesy, maar ik koop dan een Chevrolet Camaro.
Hier in NL erg prijzig, in de VS heb ik ze nieuw zien staan voor iets van $23000.

Chevrolet-Camaro-2.jpg


En wat voor auto heb ik nu? Een Daihatsjoe Cuore. Wel met airco, abs, stuurbekrachtiging en airbags. :+ Auto's interesseren mij echt geen reet, als ik de wekelijkse boodschappen er maar in kwijt kan en de bank naar voren kan als de hutkoffers erin moeten om op vakantie te gaan.

Heb ik ooit geld teveel, dan een Camaro. En zoiets hoeft niet eens een droom te blijven.
Maar goed, liever mooie reizen maken en ervaringen maken/krijgen, dan een dikke auto voor de deur.
 
Wat een laffe autopraatjes. Als ik niet meer mag motorrijden doe ik het lekker toch.
 
Als ik geen motor meer kán rijden lig ik onder een steen naar de wortels van een bloembol te staren.
Als ik geen motor meer mág rijden, lig ik binnen afzienbare tijd onder een steen naar de wortels van een bloembol te staren.
De dagen tussen niet meer mogen en niet meer kunnen motor rijden huur ik van mijn laatste centen Ken Block in om me in deze auto over een bergpas te laten rijden.
 
Laatst bewerkt:
Wat een laffe autopraatjes. Als ik niet meer mag motorrijden doe ik het lekker toch.

Autorijden moet verboden worden, ik zeg het al heel lang. Moet toegeven dat ik het soms toch stiekem doe, maar dit wil ik graag geheimhouden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan