Stel, je wint de CBR600RR van Motoplus,wat dan?..

Als ik ,m win!? , man ,dan, dan, dan....:

  • Verkoop ik ,m gelijk voor weinig hier

    Stemmen: 102 43,6%
  • Steek ik ,m in de fik met de volgende oud en nieuw

    Stemmen: 19 8,1%
  • Ga ik er op woonwerken

    Stemmen: 43 18,4%
  • Misbruik ik ,m op de circuits

    Stemmen: 48 20,5%
  • Ruil ik ,m in voor een CBR1000RR

    Stemmen: 22 9,4%

  • Totaal aantal stemmers
    234
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm ik zou hem toch voor het circuit gaan gebruiken, of mn huidige 954rr voor het circuit en de 600rr voor de weg :Y
 
Een 600rr van ten kate kost dacht ik een slordige 100.000
Die zou ik heel snel verkopen en de opbrengst heel goed besteden
 
Een 600rr van ten kate kost dacht ik een slordige 100.000
Die zou ik heel snel verkopen en de opbrengst heel goed besteden
Dat zou wel heeeel mooi zijn.

Ik neem aan dat het hier om een gewone fabrieksaf 600RR gaat in Hannspree kleuren, en niet om een Ten Kate getune wedstrijdfiets. Daar krijg je zelfs een monteur bij voor een jaar.

Deze dus:
honda_cbr_600rr_2008.jpg
 
Ik had de uiterste zenddatum wel gezien, maar toch vind ik het wel eens grappig om er over na te denken. Ik zou hem inruilen voor een leuke supermotard, simpelweg omdat mijn polsen een sportmotor niet kunnen verdragen -O-
 
100.000 Euro :')

Gelijk verkopen die handel.
In de buurt verwarmd loodsje met veel ruimte en sleutelmogelijkheid huren, verder vette sportief zijspan kopen, op basis van een ZX12 ofzo en een ouwe BMW boxer met Steib zijspan.

Ohw en een etentje voor vrouwlief natuurlijk ;)
 
Een maatje van mij heeft een 600RR Ten Kate WinWin editie uit 2007 o.a. hier op MF te koop staan, alle opties wat je kan bedenken zit daar wel op. Machtig mooie fiets, maar het is een aardig compact gevalletje. Ik heb woonwerk verkeer aangevinkt, maar ik ben bang dat ik met mijn 1.88 er zeer snel spijt van zal hebben :)
 
Paar rondjes op rijden met de km kabel los en dan verpatsen. VF1000R en een VFR terugkopen en evt een sm-etje terug kopen en me werkplaats compleet maken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan