Stel, je wint de CBR600RR van Motoplus,wat dan?..

Als ik ,m win!? , man ,dan, dan, dan....:

  • Verkoop ik ,m gelijk voor weinig hier

    Stemmen: 102 43,6%
  • Steek ik ,m in de fik met de volgende oud en nieuw

    Stemmen: 19 8,1%
  • Ga ik er op woonwerken

    Stemmen: 43 18,4%
  • Misbruik ik ,m op de circuits

    Stemmen: 48 20,5%
  • Ruil ik ,m in voor een CBR1000RR

    Stemmen: 22 9,4%

  • Totaal aantal stemmers
    234
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die 1098 is nog kleiner dan de CBR600 denk ik -O- of wil je gewoon nu eindelijk wel eens een keer een echte Duc ;)

de zitruimte valt reuze mee hoor, ietsje minder dan de rsv ma die was dan ook vrij hoog en ruim bemeten :Y
ik zou dat hok verkopen en er een nieuwe 510 smr of sxv 550 voor in de plaats kopen en 'm gelijk wat opleuken...

zo'n 600 4in lijn is toch niks voor op straat...
:N
 
Ik zou er 5000 bijleggen en de 2009 ABS Bladeversie kopen

Maar dat zullen ze wel niet doen/.....
 
Al een winnaar bekend eigenlijk?

Een van de onzen?

Jep, ze zijn dat hok gister komen brengen, nu staat ie lelijk te wezen in de tuin :r . Ik denk dat ik hem ga gebruiken om vetbollen voor de vogeltjes aan te hangen, mischien nog een vogelhuisje er op...

Ik stemde trouwens op 'Steek ik ,m in de fik met de volgende oud en nieuw', dus nog ff een ruime 11 maanden wachten voordat ik van dat hok verlost ben B|
 
Jullie zijn allemaal gek

Ik zou hem aaien en poetsen totdat de lak twee tinten lichter was. Daarna de prostitutie in gaan om zo snel mogenlijk geld te hebben om m'n zwaar rijbewijs te gaan halen (en als het bevalt doorsparen om de 2009 zwart/mintgroene fairings te kopen >_< )
 
Jullie zijn allemaal gek

Ik zou hem aaien en poetsen totdat de lak twee tinten lichter was. Daarna de prostitutie in gaan om zo snel mogenlijk geld te hebben om m'n zwaar rijbewijs te gaan halen (en als het bevalt doorsparen om de 2009 zwart/mintgroene fairings te kopen >_< )

jammer dat je dan geen lekker wijf bent...
 
Veel te klein, iemand die 1.80 of langer is (en dat zijn er nogal wat) zit gewoon voor lul op zo`n ding.
Ik begrijp niet waarom sportmotoren steeds kleiner moeten worden, ik vindt het echt een belachelijk gezicht zo`n veredelde brommer.
Ik kan de woorden compact en massacentralisatie niet meer horen :r
Gelijk verkopen dus...
 
Laatst bewerkt:
Zou de cbr verkopen
geld een jaartje vastzetten, mijn huidige 25 kw oprijden
en kijken naar een mooie italiaan, naked of supersport ben ik nog niet uit :p
 
ik zo hem dus echt wel houden. en als ik m niet zou winnen (doe ik toch niet want ik heb niet meegedaan) dan koop ik m wel. echt supermooie fiets. van de zomer rijd ik er als het goed is op een 2007 zilver/blauw rr. cant wait
 
Zilverblauw is de USA kleurstelling toch? Bekijk een Witblauwe eens goed, die zou makkelijker te vinden moeten zijn (EU kleurstelling), en IMO nog ooier ook.
 
is zilverblauw de usa versie ja, wist ik niet. blauw wit is ook mooi en zwart/wit is helemaal super maar k ben al 2 mnd op internet aan het zoeken maar ik vind m niet.
bij motorplaza groningen staat een blauwzilver die is dus uit de usa. afrader????? of niet??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan