Stel mezelf ook maar es voor, na een week ofzow

Razadull

Die hard MF'er
8 okt 2003
794
4
Beilen
Ik ben dus Roald (Razadull) , loop hier al een tijdje rond en ut bevalt me wel.

Rijd nu nog brommer (Honda MT, 70cc imi getuned door Lude (Neonlampje), met Tecno bocht en 20mm mikuni) maar ga over 1 jaar en 1 maand m'n eerste motorrijles nemen ;)

Ben echt helemaal gek van Ducati's (Bad thing to say... volgens mij is 99.9999% van de MF'ers anti-duc ;) ) en GSXjes gaan er bij mij ook wel in *D

Nog wat info over mezelf: Ben zo goed als 17 (21 november) en doe Havo 5 wat echt geweeeeeldig gaat (not) Ben pizza coureur en sleutel graag aan m'n brom (liefst rijd ik erop, maja soms ist niet anders ;) )

Owja, woon in de stad van de TT. Dus als je me een plezier wilt doen: Bestel eens pizza bij New York Pizza als je de TT komt bezoeken, mag ik over de Haar naar je camping toe, motortjes kijken *D
 
Welkom :)

en goede smaak :9~
Mocht er hier ook nog es genoeg geld zijn dan ga ik ook es voor een duc kijken. Helaas ben ik voorlopig nog student dus dat zal er wel niet inzitten.
 
Hee man! Idd goeie smaak wat betreft de Gixxers dan! ;) Wens je veel plezier en maak maar weer eens reclame voor pizza als het zover is. Zal dan wel wat bestellen, altijd goedkoper dan op assen eten.
 
Ja tis idd goedkoper, maar dat gaat er bij de biertankende, worst stouwende, hossende Duitse massa blijkbaar niet in, want dit jaar vonden we de flyers vooral langs de weg terug B|

Terwijl er toch mooie aanbiedingen instonden hehe ;)

Owja, mag je hier reclame maken voor TT-campings? O-)
 
Ja tis idd goedkoper, maar dat gaat er bij de biertankende, worst stouwende, hossende Duitse massa blijkbaar niet in, want dit jaar vonden we de flyers vooral langs de weg terug B|

Terwijl er toch mooie aanbiedingen instonden hehe ;)

Owja, mag je hier reclame maken voor TT-campings? O-)

Zolang je geen aandelen hebt in de pizzaboer: vast wel een beetje!
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan