Stelling: rijbewijs bij hogere leeftijd inleveren

Je rijbewijs inleveren bij bereiken max. leeftijd

  • zeik niet, houden zo!

    Stemmen: 26 28,9%
  • jawel, aan miximum grens verbinden

    Stemmen: 10 11,1%
  • hmm, kweet nie

    Stemmen: 3 3,3%
  • naderonderzoek is hiervoor nodig

    Stemmen: 51 56,7%

  • Totaal aantal stemmers
    90
OOk goedemorgen...ehh goedemiddag.

Niet helemaal. Indien dat in het boekje staat is het niet volledig. Het kan ook een versmalling van de vluchtstrook aangeven (je zit dit regelmatig bij bruggen).
Maar desalnietemin licht je lampje groen op.


Volgens mij ben jij écht wel slim. *D

Nou Thanks :)

Yess, groen licht van Hoomy!! :+

stoplicht_groen.jpg
 
En die genen heb JIJ georven/geerft (doorhalen wat geen nederlands is)?

Wat raar dat JIJ vervolgens helemaal niets om koekblikken geeft O-)

De liefde voor pedaalemmers is allemaal naar mijn broertje gegaan. zie www.autodisk.nl wat van hem is.

Enne als we JOUW rijstijl eens onder de loep nemen :X

;)

1 schadetje van minder dan 1000 euro in 23 jaar en meer dan 1.000.000 km.
Het gaat niet om rijstijl maar meer om concentratie en zelfkennis. De ene dag voel ik me super en kan ik dus ook super rijden. Een andere dag voel ik me beroerd en rij als een krant. Die dag zal ik veel rustiger rijden, meer afstand houden etc. Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe vaker je je beroerd voelt. Niets aan de hand, mits je je daaraan aanpast. Uiteraard zijn er mensen die zo slecht zijn dat ze niet meer in het verkker thuis horen. Die worden er wel uit gepikt door de juten als dat nodig is. Ik ben wel van mening dat de juten daar beter om moeten letten.
 
De liefde voor pedaalemmers is allemaal naar mijn broertje gegaan. zie www.autodisk.nl wat van hem is.
Wil je niet zo spammen :X Dit is wel een van de ergste vormen van spam die ik ooit op MF ben tegengekomen ;)
1 schadetje van minder dan 1000 euro in 23 jaar en meer dan 1.000.000 km.
Het gaat niet om rijstijl maar meer om concentratie en zelfkennis. De ene dag voel ik me super en kan ik dus ook super rijden. Een andere dag voel ik me beroerd en rij als een krant. Die dag zal ik veel rustiger rijden, meer afstand houden etc. Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe vaker je je beroerd voelt. Niets aan de hand, mits je je daaraan aanpast. Uiteraard zijn er mensen die zo slecht zijn dat ze niet meer in het verkker thuis horen. Die worden er wel uit gepikt door de juten als dat nodig is. Ik ben wel van mening dat de juten daar beter om moeten letten.
Juist! Oudjes moeten gewoon een compleet straatverbod krijgen. Alleen als ze aantonen dat ze goed uitgeslapen en fit zijn mogen ze buiten komen.
 
Zeg wil je die groene verkeerlichten a.u.b. laten staan. Als je als verkeerslichten meeneemt neem dan in godsnaam rode verkeerslichten mee.
Die zijn er zÓveel in Nederland dat we zelfs al stoplicht zeggen tegen een verkeerslicht.
't Is zelfs zo erg dat we zeggen; "rij door, "het stoplicht staat op groen"
Groene verkeerlichten moet gekoesteren!
 
Als ik op dit forum lees hoeveel mensen onderuit gaan en de omstandigheden waaronder zou ik eerder aan een minimum leeftijd denken. Geloof het of niet, oudere weggebruikers zijn statistisch gezien relatief veilige weggebruikers. Natuurlijk laat een half-demente bejaarde die op de verkeerde weghelft je bijna van je sokken rijdt (zoals ik ooit mocht meemaken) een diepe indruk achter, maar pas op met vooroordelen: Vele automobilisten die ooit door een mongool op een motor met knallende uitlaat zijn afgesneden denken vervolgens ook vaak dat alle motorrijders niet deugen.
Gewoon regelmatige ogen- en reactie test voor ouderen en ik zie geen enkele reden om deze mensen te verbannen van de weg. Wacht maar tot je zelf oud bent...
 
Snotneuzen beneden de 30 jaar op maximaal 250 cc
Mensen van de leeftijd waarvan in alle redelijk aangenomen mag worden van dat ze weten wat ze inmiddels doen (30 tot 65 jaar) : alle motoren
65 + laat die genieten van de oldtimers, dat was hun jeugd, due fietsen kennen ze, maar geen R1 enzo meer, meer Intruder enzo
 
Snotneuzen beneden de 30 jaar op maximaal 250 cc
Mensen van de leeftijd waarvan in alle redelijk aangenomen mag worden van dat ze weten wat ze inmiddels doen (30 tot 65 jaar) : alle motoren
65 + laat die genieten van de oldtimers, dat was hun jeugd, due fietsen kennen ze, maar geen R1 enzo meer, meer Intruder enzo

klinkt als iemand van net boven de 30 die vindt dat iedereen jonger dan hemzelf slecht rijdt. Hijzelf natuurlijk niet, hij weet wat hij doet B|
Ik zeg, iedereen met zo'n niveau van zelfdunk moet ook zijn rijbewijs maar inleveren ;) O-)
 
Waarom oudjes?
IEDEREEN verplichte medische keuring: zicht + bewegingsmogelijkheden en rijkunst.
om de vijf jaar tot aan 60, daarna om de 2 jaar tot 70, en daarna jaarlijkse medische keuring. Enne jonge snotapen: eerste 5 jaar rijbewijs: beperkt in vermogen zowel voor motorfietsen als voor auto's mmmm nen 40Kw regel voor autorijdertjes ...LEKKURRRRRRRRRRRRRRR
 
Terug
Bovenaan Onderaan