Stembegeleiding bij geïmporteerde motorroute

Of is t een route met 160km rechtdoor?
😋


Ik kwam met mijn oude TomTom uit Oostenrijk terug, Eva zegt "na 761 kilometer, houdt rechts aan" en heeft vervolgens de hele dag haar smoel gehouden

2010-12-06 0208.jpg
 
Al eens zelf een route gemaakt die op 1 km van je huis begint? Op dezelfde manier (als track toch?) naar de 390 brengen en gaan rijden, wat doet ie dan?

Track op de juiste manier in de 390 naar een route om laten rekenen?

Ik heb daar ooit voor onze mc een handleidingkje over geschreven (lees: gejat van het www en beetje aangepast):
Handleiding Zumo 3xx en 590

Herberekenen uitzetten:
Hoofdscherm > Instellingen > Navigatie > Herberekening route > Selecteer Uit > Sla op

Track converteren naar route:
Hoofdscherm > Toepassingen > Sporen > spoor selecteren > Steeksleutel > Converteer naar reis > Begin tot Einde > accepteer de naam met OK > Na berekenen melding: route is opgeslagen in reisplanner > OK

Route starten:
Hoofdscherm > Toepassingen > Reisplanner > selecteer route (geconverteerde track) > Ga! > Selecteer Begin bestemming > Start
 
Al eens zelf een route gemaakt die op 1 km van je huis begint? Op dezelfde manier (als track toch?) naar de 390 brengen en gaan rijden, wat doet ie dan?

Track op de juiste manier in de 390 naar een route om laten rekenen?

Ik heb daar ooit voor onze mc een handleidingkje over geschreven (lees: gejat van het www en beetje aangepast):
Handleiding Zumo 3xx en 590

Herberekenen uitzetten:
Hoofdscherm > Instellingen > Navigatie > Herberekening route > Selecteer Uit > Sla op

Track converteren naar route:
Hoofdscherm > Toepassingen > Sporen > spoor selecteren > Steeksleutel > Converteer naar reis > Begin tot Einde > accepteer de naam met OK > Na berekenen melding: route is opgeslagen in reisplanner > OK

Route starten:
Hoofdscherm > Toepassingen > Reisplanner > selecteer route (geconverteerde track) > Ga! > Selecteer Begin bestemming > Start
Ik zet route eerst naar sporen en dan naar reisplannen ,dan zou het moeten werken zeggen ze
 
Waarom zou een (technische) vraag geen aanleiding mogen zijn om je bij een forum aan te melden?? Flauwekul vind ik dat. Een forum is er om ervaringen uit te wisselen, vragen voor te leggen, kennis op te doen. Het is toch neem ik aan geen ouwelullen praatclubje? Ik zie de noodzaak, meerwaarde van eerst voorstellen niet zo in bij zo'n nogal anoniem medium als een forum waar als ik het goed heb een paar duizend ingeschreven staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan