Stenen op de dijk!!!!

Silver Bullet

Die hard MF'er
10 mrt 2003
383
0
Was vanavond ff lekker wezen rijden op de dijk tussen Kesteren en Arnhem (rijn/lekdijk).......nou mooi niet dus :( :( :( :( :(

Een of andere s*fk*t |( heeft het blijkbaar nodig gevonden om de kanten van de weg op te vullen met gebroken puin. Tot nu toe niks aan de hand, maar dit ook in de bochten!!! Elk koekblik wat maar eventjes naast de weg komt neemt een partij stenen mee, die 'natuurlijk' op onze ideale lijn liggen!!!

Dus wees gewaarschuwd en kijk uit, want het is soms wel heel erg!!
 
Jah, gezien! Was afgelopen week ook al zo. het lijkt bijna of het express gedaan wordt, elk lekker bochtje was bezaaid...
 
Pfff..... ik rij vaak de dijk tussen Schoonhoven en Wijk bij Duurstede. Al een paar jaar gebeurt daar hetzelfde, vooral in de buurt van Houten. Ik vraag me wel eens af of je daar nou eigenlijk iets aan kan laten doen. Hoewel ik al bedreven raak in het zoeken naar de ideale lijn (tussen de stenen door) heb ik toch ook al een paar keer gehad dat mijn wiel een stapje opzij doet als ik toch over wat steentjes rij. Maar als je netjes die 60km aanhoud :X dan valt het wel mee. :o
 
HAHA Geweldig, iedereen zit op dezelfde dijk. (ik rijd van van Arnhem naar Houten en weer terug langs de (neder)Rijn en de Lek. Ik kom ook met enige regelmaat grint tegen (ook erg fijn in een bocht...).

Maar bedankt voor de waarschuwing!
 
ik rij hem ook regelmatig ! bij culemborg ook veel zooi... aan de andere kant is íe beter te brijden (met de pont over dus !)..maargoed, ze kiepen steeds nieuwe stenen in die berm..ze willen wel dat het een smalle weg blijft, maar je mag wel de berm gebruiken zonder dat ze daar meer schoon moeten maken (zand/klei)..balen '(
 
Yep! Bij Culemborg ineens heel veel zooi... B|
En da's fijn k*t als je bijna aan die dijk woont... B|

BTW @ de topic starter: Op dat stukkie Kesteren/Arnhem stonden ze van de week fijn met de lasergun te spelen. Precies aan het einde van het lange rechte stuk, als je vanaf Arnhem komt dan... B|

Maar er zijn ook nog mooie stukken hoor! Vanaf Rhenen/Kesteren richting Culemborg. Het stuk tot aan Maurik ligt er nog fraai bij, gisteravond nog ff getest... *D *D *D
 
op de dijk van ochten naar nijmegen,zag ik een keer een boer grind in een bocht gooien8ja heb er zekr wel wat van gezegd).klootzakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan