stephane mertens racing school in maart

ir_fuel

MF veteraan
17 mrt 2003
1.230
0
Gent
Ik heb me zonet ingeschreven en betaald voor de stephane mertens racing school stage in Calafat op 24/25/26 maart. Zijn er hier nog mensen die daar naartoe gaan? Het is niet goedkoop maar ik zal waarschijnlijk meer leren op 3 dagen daar dan op een heel jaar zelf rondtuffen.
 
Effe kijken op de site.

prijs voor de stage 675 euros
promo
inschrijving voor 25/01/2004 625 euros

Terugbetaling van 375 euros in geval u moet annuleren door overmacht.

Voor dat geld kan je bijna 45 rondjes op de ring rondtuffen :)
 
Ja das waar, maar daar gaat dan niet tegelijk iemand bij je zijn om je uit te leggen wat je goed/fout doet, hoe je je vering moet afregelen etc etc
 
Ik wil ook :9~ ... maar helaas, zoveel heb ik er niet voor over ;(
BTW, op die site staat dat ge een 1-delig lederen pak nodig hebt ... begint maar al te zoeken ...
 
klinkt niet slecht...is idd niet echt goedkoop
maar je krijgt er dan ook wel iets voor terug!!

Thanx voor de info...I'll let you know
 
Ik wil ook :9~ ... maar helaas, zoveel heb ik er niet voor over ;(
BTW, op die site staat dat ge een 1-delig lederen pak nodig hebt ... begint maar al te zoeken ...
Ik heb daarvoor gemaild ;) Blijkt dat een 2delig dat aan mekaar te ritsen is ook geen probleem is. t Enige wat ik nog wel moet kopen is een integraalhelm, want met mijn systeemhelm mag ik het circuit niet op.
 
Ben wat aan het zoeken geweest en heb iemand gevonden die zich ook heeft ingeschreven en nog een plaats vrij had op zn remorque. Dus we delen de kosten. Als er mensen zijn die nog naar ginder willen gaan zonder moto (PaulR1 moet toevallig geen fotos nemen ofzo? ;) ), het is een Espace en er zijn nog zitplaatsen vrij ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan