steppies!

ninjadriver

Die hard MF'er
1 apr 2003
499
0
wieze
De laatste tijd ben ik langs de rechtse kan al enkele malen goed met men steppie tegen de grond geweest, wa zou ik nu best doen?? en anders setje steppies kopen die iets hoger staan of wat kan ik anders nog doen? en ik die dacht dat ik op deze
ninja niet meer tegen de grond zou rijden :?

De laatste tijd ben ik langs de rechtse kan al enkele malen goed met men steppie tegen de grond geweest, wa zou ik nu best doen?? en anders setje steppies kopen die iets hoger staan of wat kan ik anders nog doen? en ik die dacht dat ik op deze
ninja niet meer tegen de grond zou rijden :?

niets aan doen man, lekker vonkies maken ;)

seriously, je kan de slijtboutjes weghalen en de steppies verhogen, wat wel ten koste gaat van comfort

misschien iets anders gaan sturen.
Ik weet niet wat je precies doet, maar misschien iets meer dr naast gaan hangen en de motor rechtop duwen.
Das de meest eenvoudige oplossing.

Je kan dacht ik ook setjes kopen om je steppies iets hoger te krijgen.
Maar ik denk dat je redelijk op de grens rijdt en als jij de grens gaat verhogen dmv het verplekken van de steppies, heb je kans dat je over de grens gaat (ik zeg niet DAT, maar MISSCHIEN he ;) )

tailrisers brengen je kont iets omhoog, en geven je weer wat ruimte :)

Ja als ik meer naast men motor ga hangen dan kom ik er niet tegen maar dan ga ik ook niet zo hard door de bocht tzal aan mijne rijstijl liggen denk ik, steppies nog hoger is dan op de lange ritten rechtdoor vre lastig he.

Staat je vering nog standaard?
Als je die strakker zet zal ie in de bochten minder inveren en heb je meer bodem- en steppievrijheid :)
Als dat niet helpt zit er niets anders op dan steeds slijtboutjes vervangen of gaan verzitten...

Men vering is al eens bij geregeld, maar standaart staat die al super hard hoor
dus harder hoeft echt niet voor mij, en alle bochten liggen ook niet biljart vlak he!

Ik heb er ook wel serieus last van met mijn gsxr, ga me achtervering nog maar strakker zetten en me steppies een paar cm inkorten

als ik op mijn gsxr de grond raak met de steppies, ga je dan al schuin genoeg om een knee-down te doen als je verder langs de motor gaat hangen? vering en steppies zijn standaard.

als ik op mijn gsxr de grond raak met de steppies, ga je dan al schuin genoeg om een knee-down te doen als je verder langs de motor gaat hangen? vering en steppies zijn standaard.

Als ik met de steppen van me gsxr de grond raak dan moet ik me knie in gaan trekken :X :X :X .. wat voor model/bouwjaar gsxr heb je ??

Zitten daar nu ook slijtboutjes in :?
Want als je dat aan de grond gaat rijden is meteen je setje totallos :P

O-)

:X :X :X :X :X B|

full

Ik heb dezelfde type als jij. En als je je steppies aan de grond rijd dan ben je al verder dan een knee-down. :} Steek je knie maar eens uit.

:^

kan me niet voorstellen eigenlijk dat je je steppen aan de grond rijd zonder met je knie de grond te raken :? of je moet echt geen ene cm gaat verzitten , knieen tegen de tank en dan helemaal plat leggen ... ?

ik kan men steppies ook tegen de grond rijden zonder dat ik men knie leg hoor,
gewoon rechtop blijven zitten en druk verplaatsen met de voeten.

ik kan men steppies ook tegen de grond rijden zonder dat ik men knie leg hoor,
gewoon rechtop blijven zitten en druk verplaatsen met de voeten.

oww ....

Nou schijnt het met een zx6 ook wel iets makkelijker (lees vervelend weinig grondspeling ) te zijn als met een gixxer ...

Bedoel ik niet lullig maar heb het van meerdere mensen gehoord met een zx6

het rare is dat ik door de bocht met mijn knie naar buiten ga en met de helft van mijn kont ongeveer op de motor zit,
probeer dus een knee down te maken, vervolgens voel ik eerst de laars over de grond gaan, daarna het steppie
maar geen knee down :(

ga ik niet ver genoeg langs de motor hangen dan ? hoe ver langs de motor hangen jullie ???

Linker bil op zadel. Maar met mijn knie naar voren. En niet naar buiten. Het klinkt onlogisch maar het werkt wel..

het rare is dat ik door de bocht met mijn knie naar buiten ga en met de helft van mijn kont ongeveer op de motor zit,
probeer dus een knee down te maken, vervolgens voel ik eerst de laars over de grond gaan, daarna het steppie
maar geen knee down :(

ga ik niet ver genoeg langs de motor hangen dan ? hoe ver langs de motor hangen jullie ???

ik heb precies het zelfde probleem met mijn Thunderace, iemand hier ervaring mee?

owja en ik heb ook nog dik 1 cm schaamrand op mijn banden

Terug
Bovenaan Onderaan