sterke verhalen van motoragenten

Op 2001-06-26 09:34, schreef MartijnL:
Op 2001-06-26 09:15, schreef poohbeer:
verhaaltje van poohbeer.
Hoe het in België gaat weet ik niet precies, maar de motoren en auto's van de politie zijn volgens mij niet in onderhoud bij de dealer. Gewoon eigen technische dienst.

NIET dus... Gewoon bij de lokale BMW dealer. Of Honda dealer ( als ze een Honda rijden.)
 
dat ze associaalm goed kunnen rijden ga'k helemaal mee akkoord.. heb eens artikeltje gelezen over de training van de Belgische Zwaantjes (iedereen heeft schrik van de zwaantjes in België: motoragenten!) Niet normaal blijkbaar..
 
van Harten, BMW dealer Amersfoort, heeft idd gewoon Politie BMW's voor onderhoud staan.

Die dingen zijn ook niet zelf te onderhouden, complete computer systemen worden eraan gehangen.
 
Motoport rotterdam doet onderhoud aan politie motoren.
Zo ook Harry Meijer motoren in Badhoevedorp.


 
Ik heb zeker respect voor motoragenten als je ziet wat die gasten met hun motors kunnen :9~

Een keer bij blik op de weg:
Een (brom)scooterrijder probeert te ontkomen aan een politie-BMW en schiet tussen zo'n anti-fietshekje door [-. die agent ook met zijn motor er tussendoor. :}

Ik red het niet eens met mijn fiets.
 
Nou, die fietshekjes stonden wel ver uit elkaar.

Vroeger in Den Haag kwam zo´n motoragent er echt niet door, met het stuur van je fiets kwam je al klem te zitten.

Er zijn heus wel agenten die kunnen rijden, maar ook die het niet kunnen.
Tijdens oefenen voor mijn motor examen, 15 jaar geleden, slaom oefenen, komt er zo´n motoragent aan en die kan niet eens een sla om, dus.
 
oke gizzmo, idd laten we stoppen met het verheerlijken van die gasten...
het blijven immers gewoon agenten op motoren waarvan er veel goed rijden maar een heleboel niet...
 
Ik verheerlijk ze toch niet?????

Het zijn gewoon een stelletje schoolmeesters, dit mag niet, dat mag niet.

Ik zou het niet willen doen, je bent gewoon van een bepaald slag als je dat werk kiest.

Commetaar van die agenten, we proberen mensen iets bij te brengen.

Flikker op, ik weet zelf heus wel wat ik doe en dat het gevaarlijk is.


 
Wat ik nu niet snap in dit verhaal is dat die motorrijder die oom agent als eerste aangehouden had "gewoon" die agent achterna reed toen die met 280 :? die ander achterop zat.
Ik zou hem in de tussentijd mooi zijn gepeerd!! :j
 
Ik verheerlijk ze toch niet?????


ik zei ook: idd (inderdaad) gizzmo!
jij zei dat er ook mindere goden rond reden, dat vind ik een realistischer beeld dan die figuren die de motor agenten de hemel inprijzen.
 
OOh, gelukkig, dat even dat ik om me knieen moest gaan liggen voor die gasten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan