Sterkte Kyro

Status
Niet open voor verdere reacties.
3 jul 2002
140
0
Assen
Kyro Verstraeten heeft gisteren door zijn teammanager van het Kobutex team uit de ONK 600cc supersport helaas moeten laten mededelen dat Kyro' s strijd tegen de kanker opnieuw begint ik wil hem ook in deze strijd steunen. beterschap is altijd niet leuk om te zeggen in zo'n situatie maar alle mail die hier of op onze site binnenkomt zal hem en zijn familie en vrienden steunen denk ik. voor meer info kijk op racesport.nl of www.kyro.nl dit is geen spam maar bedoeld om Kyro te laten weten dat hij er niet alleen voor staat.
 
Zwaar beroerd zeg... heeft ie zich net teruggevochten (en ook nog een supersportrace winnen :} :} :} ) kan ie weer overnieuw beginnen '(
 
ik heb gisteren uit heel betrouwbare bronnen gehoord dat het bergafwaards gaat met kyro.
maar toch kyro houd de moed er in en geef de strijd niet op. ;(
 
Stuur mijn medeleven maar gelijk door naar eenieder die't kan gebruiken..
STERKTE!
 
Vandaag heb ik met het Esha-team gesproken,en ze geloven er zelf ook niet meer in! '(
Wel nog even snel een Kyro-shirt gescoord! :)
Volgende week komt er voor Kyro(weer) een nieuw medicijn uit de "States",maar als dit niet aanslaat wordt het gewoon een chemokuur met alle gevolgen van dien.Dan kan een simpele longontsteking al fataal worden ;(
STERKTE
 
waarschijnlijk zal het niet lang meer duren.
heb gisteren gehoord dat Kyro zelf niet meer verder wil. :(


K*T, SCH*T, KL*TE, :( :( :(
Heb hier ff geen woorden voor :( ,waarom eerst "genezen" en daarna zo'n terugval? Niet te geloven K*Tziekte ook |(
'K blijf hopen op herstel, maar als Kyro zelf al niet meer wil.........zo'n knokker? Zie ik het helaas duister in ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan