Sterrijden 5 juni Assen

Dan moeten ze maar zeggen alleen op het rechte stuk ofzo. Op een gegeven moment achter een mafkees op een kawa zx6r: okee je mag niet inhalen,

s4s


Hoezo je mocht niet inhalen? dat mocht wel hoor. Maar wel op een verantwoorde manier. In onze groep werden de achterblijvers van de voorgaande groepen gewoon ingehaald.
 
Ja eigenlijk precies dezelfde setup als nu dus, behalve dat de langzamere deelnemers nu gewoon afvielen.

Ik heb zelf ook een redelijk goede/snelle fiets en ben totaal niet snel, maar zoals dit had ik echt niet verwacht. Sommigen rijden echt alsof ze aan het toeren zijn!

Die cursus ga ik wel doen denk ik, daarna maar gewoon vrijrijden. Zo`n cursus bestaat uit 1 dag toch? Rij je dan veel?

(kan het ook aan hen vragen hoor, maar misschien heb je ervaring)

s4s
CRT is gewoon een bedrijf dat circuitdagen organiseert. Als jij gaat "vrij rijden" krijg je dus die video te zien, bespreking van de baan en heb je tijdens het rijden marshalls voor je neus, etc. Ze geven ook cursussen maar dat is, dacht ik, meer voor het halen van een racelicentie. Kost ook een beetje meer. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan