steun voor garmin zumo 346

gonda

Die hard MF'er
Donateur
8 nov 2008
844
187
gent - België
ik zoek een steun + aansluitkabel voor m'n zumo 346. of eventueel een tip waar ik deze nieuw kan kopen. heb gezocht maar niet gevonden.
dank! Gonda
 
Dat is gewoon bij een motorzaak te bestellen. Is op voorraad bij de importeur/leverancier....

Dat had je ook zelf kunnen verzinnen.
 
Dat is gewoon bij een motorzaak te bestellen. Is op voorraad bij de importeur/leverancier....

Dat had je ook zelf kunnen verzinnen.
Dat klopt, kan je bestellen, zelfs gewoon via de site van garmin, daar heb ik vorig jaar ook gewoon het toestel besteld.
tis wel zo dat het complete pakket bestaat uit drie aparte delen, de voeding, montageplaat en montagesteun. als je daar nog de verzendkosten bijtelt kom je aan 140,00euro. Ik heb vorig jaar voor het toestel inclusief alle bevestigingsmaterialen 200,00euro betaald. Dan is/lijkt 140,00 euro voor de bevestigingsmaterialen veel en leek het me de moeite waard om te horen of iemand toevallig een tweedehandse in de aanbieding had.
tis geen kwestie van lui zijn ;)
 
Die prijzen kloppen niet hoor.

De complete motor montageset kost nieuw 115,- (cradle, voedingskabel & montagedelen).
 
Die prijzen kloppen niet hoor.

De complete motor montageset kost nieuw 115,- (cradle, voedingskabel & montagedelen).
als dat franco geleverd wordt scheelt dat inderdaad 25 euro tov Garmin zelf. Mag ik weten waar er aan die prijs kan gekocht worden?
 
Bij een hoop motorzaken. Een van de grootste leveranciers heeft het in voorraad.

Dn met deze leverancier doen een heleboel motorzaken in NL en Be zaken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan