steuntjes aan de grond, nog platter?

Sinner 2stroke

MF veteraan
26 feb 2003
2.067
0
-
ik vraag me af of je, als je met je steuntjes aan de grond zit, nog platter kan door gewichtsverplaatsing oid? ik kom namelijk niet van mn schaamrand af!
 
:) nee ik snapte gewoon niet hoe ik met de aanbevolen bandenmaat, niet de hele band gebruik :? ik heb verdomme voor die hele band betaald!!
 
kneedown scheelt wel iets ?

Hoe is je bandenspanning en je vering ? Daardoor kan wel eerder je steuntje de grond raken..

Ik had het overigens ook op mijn magna,... gewoon je voeten van de steuntjes afhalen zodat ze geheel kunnen inklappen,.. tegen de tijd dat heel je steuntje is ingeklapt, reed ie in ieder geval heel zijn randjes weg...

 
Laatst bewerkt:
bandenspannig is volgens mneeer bridgestone goed, voorvork 1 graad dikkere olie en 22m door kroonplaat laten zakken, shock std. instelling, moet meer preload hebben (heb alleen geen sleutel)
 
Als je je motor verlaagd, gaan zowieso eerder de steuntjes tegen de grond...
 
Nee tuurlijk niet...
Als je je vorkpoten 22 mm doorsteekt en je steppies zitten op de helft, gemeten van de kroonplaat tot je achterwielas, dan zitten je steppies ongeveer 11 mm lager dan normaal het geval is.
Normaal gesproken moet je ook niet alleen je vorkpoten doorsteken, maar ook de kont liften. ;)
 
Die snelweg is de A27...
Je krijgt vanzelf het knooppunt waar je de afslagen Arnhem en Rotterdam ziet.
Dat is KB Gorinchem
 
Hey sinner, is het niet wat fris voor zulke oefeningen? Mij zie je in ieder geval nog even niet in Gorinchem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan