Stevens XR/XL/LC4 uitverkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpeedYveS

MF veteraan
10 jan 2003
2.328
0
Nu er een mooie nieuwe brommer bij mij in de tuin staat wil ik van ALLES af wat ik nog heb liggen, hier dus

een lijstje die nog veel groter is dan hier staat. De rest ben ik vergeten. Zoek je iets anders in XR 600

trend, vraag het dan ff :)



Keihin 32mm carburateur met accelleratie pomp, ronde gasschuif, ideale mod voor XR/XL/NX250?      TEAB

Frame XR500 oude type uit '82 geen kenteken      TEAB

Frame XR600 nieuwe type +- '94 geen kenteken      TEAB

Voorvork XR500/XR600 type met schijfrem dus. inclusief kroonplaten, ideaal voor ombouw van oud type naar een

goede vork met schijfrem (past direct). Zie ook remmerij.      TEAB

Motorblok XR500 uit '84 dus RFVC, goede staat, schakeld prima, kop prima kruk prima, alleen zuigerveren

versleten, zuiger en cylinder wel in goede staat.      TEAB

Achterbrug XR500 '84 dus staal, wat geroest.      TEAB

Achterschokbreker XR500 '84 rode veer met gaspot goede staat.      TEAB
Achterschokbreker XR600 '88 blauwe veer met gaspot, goede staat      TEAB

Bodywork XR500 inc. tank, zadel (XR600) met scheurtje, achterplaten, spatborden      TEAB
Tank XR600 rood.       TEAB

Krukas XR600 in goede staat, geen speling op Bigend, smallend prima.      TEAB

Cylinder met nieuwe zuiger 2e overmaat XR600. heeft 500km gelopen, tapgaten slecht.      TEAB
Cylinder XR600 prima, zuiger erbij maar moet dan gehoond worden mogelijk nieuwe veren.      TEAB
Cylinder XR600 prima, met zuiger, ziet er goed uit maar niet mee gereden.      TEAB

Versnellingsbak XR600 met wat slijt sporen, zal niet slippen op de dog's maar duurt geen 20000km meer.      TEAB

kleppendeksel XR600 in prima staat met alle tuimelaars.      TEAB

Complete originele uitlaat RVS met bochten en demper dus.      TEAB
Originele stalen voorbocht goede staat.      TEAB

Remklauw en handel Honda XR500/600, remt nog, met vrijwel nieuwe blokken.      TEAB

Koppeling met platen gebruikt.      TEAB
Nieuwe koppelings platen maar 1 te kort (in seal)       TEAB

Carburateur Domminator 43mm constant vacuum.      TEAB

Carburateur's XR600 dus 2 in set.      TEAB
Carburateur's XR500 dus 2 in set.      TEAB

Nieuwe remschoenen achter voor trommelrem XR/XL 500/600.      TEAB

Set XR600 wielen Schijfrem voor, trommel achter.      TEAB

XR achterwiel met 17 inch velg (2.50)      TEAB

KTM 620 set tandwielen staat: 90% vertanding: weggebruik 15/40,      TEAB

KTM 6xx SXC uitlaat, dus veel meer open toch legaal geluid en origineel. wel best gekrast maar absoluut op

te knappen met schuurpapier, het is dik aluminium.      TEAB

CR250 achterspatbord rood met tasje.      TEAB
CR250 tank/radiator kapjes paars.      TEAB

XR600 CDI Unit      TEAB
XR600 Bobine      TEAB
XR500 CDI Unit      TEAB
XR500 Bobine      TEAB
XR600/500 pickup spoel ontsteking, werkt goed      TEAB
XR600 vliegwiel met spoelen, spoelen staat onbekend      TEAB
 
Laatst bewerkt:
Hij is rood, heeft wat krasjes en ziet er uit als een XR500 tank, wat wil je nog meer zien op de foto?
 
Hij is rood, heeft wat krasjes en ziet er uit als een XR500 tank, wat wil je nog meer zien op de foto?

Is de tank van een 500R...Je spreekt over een zadel van een 600, dus veronderstel ik dat de tank van een 500R is; kon het echt niet zien door dat UTP kabeltje 8-)
Rood en rood is twee...
Krassen en krasjes is twee...
 
van welk jaar zijn die tank/radiator kapjes?? Voor een CR250 wel te verstaan :+
Ik zou het niet weten maar ze zijn van jouw voor een 6pack, inclusief wat ik nog meer aan CR spul vind :+
De tank is lelijk genoeg om knalgeel te worden gespoten wat gebeurd is, maar dit is er alweer 90% afgebladerd. De tank is niet lek en niet beschadigd op ophang punten ed. XR500 model '83
 
Ik zou het niet weten maar ze zijn van jouw voor een 6pack, inclusief wat ik nog meer aan CR spul vind :+

Ok dat vind ik wel goed. Zeg maar waar ik dat 6pack naar toe moet sturen! Misschien is het nog handiger als je me ff een mailtje stuurt: hondaxr250r@wanandoo.nl of toevoegt op MSN : richardoldenzeel@hotmail.com
 
ik wil een XR600 kopen, wat onderdelen op de plank voor leuke prijzen lijkt me wel wat

steven mail even waar je aan denkt (wielen lijken me wel wat)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan