Stevige compressor te koop

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Vergeef me even dat ik niet precies de specs weet.

Er zit een AEG motor op, staat nu ingesteld op 230 volt, maar kan ook op 400 volt draaien.

De luchtfilter is vervangen door een luchtfilter van een Honda CB (met een beetje knippen en een kabelbinder ;) ).

En zit verse compressorolie in.

Tankje is ongeveer 40-50 liter, nieuwe manometer erop (drie in totaal).

Gewoon werkend te zien, uiteraard.

compressor%201.jpg

compressor%202.jpg


Verder natuurlijk compleet met rijdende wieltjes ed.

Vraagprijs is 150 125 euro, op te halen in Tilburg (of te brengen, als je niet te ver weg woont).

Mailadres staat in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, hij staat te koop, eindelijk ;)
Succes met de verkoop :Y

P.S.: iemand die er mee aan de slag gaat(privé of werk), tussen een V-Snaar en wiel zitten met vingertjes of andere ledematen(of kleding), kan pijnlijk zijn :Y
Niet zelf meegemaakt, maar wel enkele malen mogen aanschouwen, en dat was voor het bedrijf(arbeidsinspectie) ook niet zo prettig :N
Dus misschien is er een afdekkapje te realiseren :Y
 
Ja, hij staat te koop, eindelijk ;)
Succes met de verkoop :Y

P.S.: iemand die er mee aan de slag gaat(privé of werk), tussen een V-Snaar en wiel zitten met vingertjes of andere ledematen(of kleding), kan pijnlijk zijn :Y
Niet zelf meegemaakt, maar wel enkele malen mogen aanschouwen, en dat was voor het bedrijf(arbeidsinspectie) ook niet zo prettig :N
Dus misschien is er een afdekkapje te realiseren :Y

Ervaring mee (hoop het niet voor je..)?

En idd, de grote werkt prima, dus deze heb ik "over".

De maten: hoogte is 67 cm (van de grond tot bovenkant luchtfilter), lengte is 68 cm, van uiteinde bij de motor tot het einde van de draagbeugel. De breedte is 38 cm (bij de wieltjes, dat is het breedtste punt).


edit: zie nu pas goed dat je het gezien hebt, ipv zelf aan den lijve hebt mogen ondervinden... brrr, lijkt me toch niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan