Stichting Live Life / De Mooste Dag, Kampen

DennisZwolle

MF'er
30 mei 2021
187
215
Voor de Mooiste Dag 2022 zijn we nog op zoek naar Motorrijders die mee willen rijden! De Motordag vind dit jaar plaats op zaterdag 2 juli
🏍

Ben jij in het bezit van een gave Motor (het liefst met rugsteun of met een zijspan) en lijkt het je leuk om mensen met een beperking een fantastische dag te bezorgen? Geef je dan snel op via onderstaande link! Wij garanderen dat je zelf ook de MOOISTE dag zal beleven

Aanmelden: Motorrijder | Stichting Live Life
 
Hoe "gehandicapt" zijn de deelnemers als ik het zo bot mag vragen?

Ik woon in de buurt en heb plenty motoren, maar weinig met echt zijspan of rugsteun.
 
Hoe "gehandicapt" zijn de deelnemers als ik het zo bot mag vragen?

Ik woon in de buurt en heb plenty motoren, maar weinig met echt zijspan of rugsteun.
Je kunt opgeven wat voor moter je hebt, een top koffer telt al als rugsteun, je mag ook solo meerijden geloof ik. Ik ga ervan uit dat
de organisatie weet wie waar achterop kan zitten. Ik zelf doe naast mij top koffer ook mijn zij koffers op mijn Versys.
Ik moet nog wel oefenen met het rijden met een extra passagier, daar heb ik nog geen ervaring mee.
 
Inschrijving was tot 1 april, mag ik hieruit opmaken dat het aantal nog niet gehaald is?

Ik moet dan eigenlijk werken zie ik nu, maar mijn werkgever is vaak erg vrijgevig als het aankomt op goede doelen/vrijwilligers dagen. Ik zal volgende week eens contact opnemen of daar wat in te doen is. Ook hebben we een motorrijders ''clubje'' bij de personeelsvereniging. Mogelijk dat bij gebrek aan deelnemers daar ook nog interesse is.
 
Inschrijving was tot 1 april, mag ik hieruit opmaken dat het aantal nog niet gehaald is?

Ik moet dan eigenlijk werken zie ik nu, maar mijn werkgever is vaak erg vrijgevig als het aankomt op goede doelen/vrijwilligers dagen. Ik zal volgende week eens contact opnemen of daar wat in te doen is. Ook hebben we een motorrijders ''clubje'' bij de personeelsvereniging. Mogelijk dat bij gebrek aan deelnemers daar ook nog interesse is.
Ik heb mij gisteren ingeschreven na een bericht op Facbook...
En kreeg het verzoek om via de website link die hierboven staat, aan te melden.
Dus dat komt vast wel goed.
Ik heb er ook verlof voor aangevraagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan