net thuis te zijn gekomen na een mooie tour door europa heb ik een technisch vraagje:
op de grens van italie / france reed ik m'n achterband BT012 lek.
na op te zijn gehaald met 1 of andere takel
werd m'n band dus geplakt. door een bedrijf waar ze autobanden verkochten / repareerden.
Ja je hoort het goed, geplakt
een soort plakker welke je ook op je fietsband doet ging dus in m'n band op het gat. De italiaanse kerel verzekerde me dat het secure was.....
enige hoop bracht wel dat hij zelf een Fireblade had staan. Dus als het echt gekken werk was zal hij me wel niet hebben weggestuurd(hoop ik....toch
nou is hij in de ongeveer 2000 kilometer erna niet meer lek gegaan. met het nodige bochten (alpen) en hoge snelheid (peage) werk meegenomen.
heeft iemand hier wel eens van gehoord. en zal ik heb toch maar vervangen?
op de grens van italie / france reed ik m'n achterband BT012 lek.
na op te zijn gehaald met 1 of andere takel
werd m'n band dus geplakt. door een bedrijf waar ze autobanden verkochten / repareerden.
Ja je hoort het goed, geplakt
een soort plakker welke je ook op je fietsband doet ging dus in m'n band op het gat. De italiaanse kerel verzekerde me dat het secure was.....
enige hoop bracht wel dat hij zelf een Fireblade had staan. Dus als het echt gekken werk was zal hij me wel niet hebben weggestuurd(hoop ik....toch
nou is hij in de ongeveer 2000 kilometer erna niet meer lek gegaan. met het nodige bochten (alpen) en hoge snelheid (peage) werk meegenomen.
heeft iemand hier wel eens van gehoord. en zal ik heb toch maar vervangen?