Sticker kopen voor uitlaat..

debugger

Die hard MF'er
10 jun 2004
664
1
Vlaams-Brabant
Hello,
ik zou graag een sticker kopen om op mn carbon uitlaat te kopen,
mijn sticker is door de warmte beetje gesmolten...

weet er iemand waar ik stickers kan bestellen (hittebestendig)
-Akropovic
-Termignoni

Indien andere merken: welcom
een sticker is beter als geen vind ik..


Ikke vna Belgie.. dus adres in de buurt is nog makkelijker

thx :+
 
Mag ik vragen waar je je sticker op je uitlaat hebt geplakt???
Want op mijn vorige R1 had ik ook een carbon demper erop zitten, en die werd echt niet heet hoor.

Maar wat voor sticker zoek je dan??

Groetjes,
 
Mag ik vragen waar je je sticker op je uitlaat hebt geplakt???
Want op mijn vorige R1 had ik ook een carbon demper erop zitten, en die werd echt niet heet hoor.

Maar wat voor sticker zoek je dan??

Groetjes,
 
Mijn sticker is niet opgeplakt
is standaard "Masserini"Ik denk doordat het dempmateriaal vanbinnen beetje verbrand is (knallen) , dat ie sneller warm wordt..
want carbon wordt normaal niet warm..Sticker plakt achteraan zoals bij alle merken

Wat betreft opwaardering: nee, want zo je ziet direct van dichtbij dat het geen "echte" is dan he.
Leovinci bv, sommige zonder sticker, en tochz ie je aan logo dat het een Leo is..
 
bel gewoon even naar een van die importeurs en zeg dat je een van hun dempers hebt zonder sticker, en ze sturen je er wel eentje op.
 
RED FOX IMPORT
Eegene 112
9200 Schoonaarde / Dendermonde
BELGIUM
OFFICIAL AKRAPOVIC IMPORTER FOR BELGIUM
tel.: 0032 52 426 363, fax.: 0032 52 426 364
 
mijn carbon demper wordt ook niet waar zelfs na 150 km toeren niet

maar een sticker maak een foto van een soortgelijk iets wat jij in je hooft hebt
meet ongeveer de groote waarin je hem wil hebben ga naar een reclame beleterings bedrijf die scannen je foto en kunnen hem exact naar jou wens af drukken
heb er ervaring mee echt perfect (autobeletering)

suc6 er mee
 
Elke ducati dealer heeft termignoni stickers liggen kosten wel een eurotje of 8 per stuk geloof ik
En als je dempings materiaal weg is gaan je carbon hulzen er ook aan ,eerst worden ze geel
 
Terug
Bovenaan Onderaan