Sticker verknald :(


Waarom die smilies van jou hierop?
Misschien beetje klunsig van jou geweest om te posten dat het klunsig is dat iemand GEEN sticker kon/kan plakken omdat het zo simpel is.

Als het zo simpel is, zou Sjoske het ook niet verknald hebben!!!
 
Waarom die smilies van jou hierop?
Misschien beetje klunsig van jou geweest om te posten dat het klunsig is dat iemand GEEN sticker kon/kan plakken omdat het zo simpel is.

Als het zo simpel is, zou Sjoske het ook niet verknald hebben!!!

stupid.gif
 
Waarom die smilies van jou hierop?
Misschien beetje klunsig van jou geweest om te posten dat het klunsig is dat iemand GEEN sticker kon/kan plakken omdat het zo simpel is.

Als het zo simpel is, zou Sjoske het ook niet verknald hebben!!!

Zoals ik al eerder geschreven heb, het geheim bij stickers plakken is geduld en het liefst bergen hiervan!!

Het is idd simpel maar je moet het niet willen binnen 5 minuten want dan gaat het zeker mis.

Gewoon opnieuw proberen Sjoske enne...
Keep a stiff upper-lip!

(Oefening baart kunst zeggen ze weleens, volgende keer rustig aan, liefst op een regenachtige middag, met een sopje erbij enzo).
 
Zoals ik al eerder geschreven heb, het geheim bij stickers plakken is geduld en het liefst bergen hiervan!!

Het is idd simpel maar je moet het niet willen binnen 5 minuten want dan gaat het zeker mis.

Gewoon opnieuw proberen Sjoske enne...
Keep a stiff upper-lip!

(Oefening baart kunst zeggen ze weleens, volgende keer rustig aan, liefst op een regenachtige middag, met een sopje erbij enzo).

Kan wel zijn dat jij dat al verteld heb, maar wat heeft dat te maken met mijn post?

Wat voor de één al simpel is in één keer, kan voor een ander betekenen dat die persoon het nooit onder de knie krijgt.
En daarbij heeft ook niet iedereen evenveel geduld bij bepaalde dingen.
 
Waarom die smilies van jou hierop?
Misschien beetje klunsig van jou geweest om te posten dat het klunsig is dat iemand GEEN sticker kon/kan plakken omdat het zo simpel is.

Als het zo simpel is, zou Sjoske het ook niet verknald hebben!!!
Waarom zou hij zoiets posten als 't zo simpel werk is.
 
Kan wel zijn dat jij dat al verteld heb, maar wat heeft dat te maken met mijn post?

Wat voor de één al simpel is in één keer, kan voor een ander betekenen dat die persoon het nooit onder de knie krijgt.
En daarbij heeft ook niet iedereen evenveel geduld bij bepaalde dingen.

Ging toch over wel of niet simpel??? (uiteindelijk)
 
Waarom die smilies van jou hierop?
Misschien beetje klunsig van jou geweest om te posten dat het klunsig is dat iemand GEEN sticker kon/kan plakken omdat het zo simpel is.

Als het zo simpel is, zou Sjoske het ook niet verknald hebben!!!

:}

U bent te goed ;)
 
Zoals ik al eerder geschreven heb, het geheim bij stickers plakken is geduld en het liefst bergen hiervan!!

Het is idd simpel maar je moet het niet willen binnen 5 minuten want dan gaat het zeker mis.

Gewoon opnieuw proberen Sjoske enne...
Keep a stiff upper-lip!

(Oefening baart kunst zeggen ze weleens, volgende keer rustig aan, liefst op een regenachtige middag, met een sopje erbij enzo).

We blijven gewoon proberen :)

Met de hier gegeven tips moet het de volgende keer zeker lukken.
 
Ik heb m'n sticker lekker door de schade-expert bij Motoport Rockanje er op laten plakken. Boy doet dat namelijk wel wat vaker en om nou met een sticker van 25 Euro zelf te gaan staan klooien. Was 30 Euro totaal kwijt en vind het die 5 Euro meer dan waard. Succes met de volgende... ;)
 
Alleen een beetje dreft werkt niet al te best.

Neem wat water en doe daar een paar druppels dreft in.
Beste is nog om dit met een plantenspuit op te brengen.

Neem je sticker, haal niet in 1 x het hele stuk papier er af maar haal een klein stukje er af en vouw het om.

Vervolgens plak je dat kleine stukje er op en positioneer je sticker.
Haal het papiertje achterlangs er af en wrijf tegelijkertijd met een zachte doek of een rubber stripje de sticker op zijn plek.
Dan kan je, indien nodig, de sticker er nog gedeeltelijk af halen.
Als ie er naar wens op zit, van een afstand met een fohn de boel verwarmen en met een doek opwrijven.

Dat is zo'n beetje de trucendoos van de motorschadeherstel-monteur die mij de kneepjes bij heeft gebracht.

Als het niet lukt kan je altijd nog 'onzer aller wijsneus' RStefannn vragen.
Die heeft vast nog wel een goed tip...
 
Alleen een beetje dreft werkt niet al te best.

Neem wat water en doe daar een paar druppels dreft in.
Beste is nog om dit met een plantenspuit op te brengen.

Neem je sticker, haal niet in 1 x het hele stuk papier er af maar haal een klein stukje er af en vouw het om.

Vervolgens plak je dat kleine stukje er op en positioneer je sticker.
Haal het papiertje achterlangs er af en wrijf tegelijkertijd met een zachte doek of een rubber stripje de sticker op zijn plek.
Dan kan je, indien nodig, de sticker er nog gedeeltelijk af halen.
Als ie er naar wens op zit, van een afstand met een fohn de boel verwarmen en met een doek opwrijven.
Whoehahah, die truc die heb ik bij ons thuis gebruikt om van dat folie op de ramen te plakken zodat je niet meer naar binnen kan kijken. Die tip had ik ook van Dennis (maar dan van eigen huis in puin oid.)
 
Jammer dat je niet wist dat het eigenlijk nat moest gebeuren.
Kheb met mijn oom al eens een nieuwe tank bestickerd en dat was binnen 15 minuten gepiept (beide kanten superstrak).
Maar dat heeft ongetwijfeld met ervaring te maken (van mijn oom hè) :)

Veel suc6 de volgende keer :)
 
Jammer dat je niet wist dat het eigenlijk nat moest gebeuren.
Kheb met mijn oom al eens een nieuwe tank bestickerd en dat was binnen 15 minuten gepiept (beide kanten superstrak).
Maar dat heeft ongetwijfeld met ervaring te maken (van mijn oom hè) :)

Veel suc6 de volgende keer :)
Bij mij is ie er droog op geplakt, zit perfect. Is wel een sticker met een mal, zodat ie wel gelijk op de goeie plaats zit...
 
Alleen een beetje dreft werkt niet al te best.

Neem wat water en doe daar een paar druppels dreft in.
Beste is nog om dit met een plantenspuit op te brengen.

Neem je sticker, haal niet in 1 x het hele stuk papier er af maar haal een klein stukje er af en vouw het om.

Vervolgens plak je dat kleine stukje er op en positioneer je sticker.
Haal het papiertje achterlangs er af en wrijf tegelijkertijd met een zachte doek of een rubber stripje de sticker op zijn plek.
Dan kan je, indien nodig, de sticker er nog gedeeltelijk af halen.
Als ie er naar wens op zit, van een afstand met een fohn de boel verwarmen en met een doek opwrijven.

Dat is zo'n beetje de trucendoos van de motorschadeherstel-monteur die mij de kneepjes bij heeft gebracht.

Als het niet lukt kan je altijd nog 'onzer aller wijsneus' RStefannn vragen.
Die heeft vast nog wel een goed tip...
At your service
 
Iemand trouwens 'n idee hoe je 'n niet gevectoriseerde pictuur kunt omzetten naar 'n wel gevecto...? Gewoon namaken of is 'r iets.....

Kan wel. Met Corel-trace. een hulp-programma dat bij CorleDraw geleverd wordt. Maar voordat je dat programma zo hebt ingesteld dat ie het doet zoals jij dat wilt.......
 
Iemand trouwens 'n idee hoe je 'n niet gevectoriseerde pictuur kunt omzetten naar 'n wel gevecto...? Gewoon namaken of is 'r iets.....
Ik neem aan dat je stickers wil laten snijden? Je kan een heel eind komen met Photoshop en Illustrator. Heb eens de volgende pen-kras-tekening uit laten snijden. Deze is op papier gemaakt, gescanned en vervolgens via Photoshop en Illustrator omgezet in een pad-tekening.

misc.php


Hmm, upload werkt hiervandaan niet...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3351/858c2345c74a1666b4cc095e50ecd81b (driehoek3.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je stickers wil laten snijden? Je kan een heel eind komen met Photoshop en Illustrator. Heb eens de volgende pen-kras-tekening uit laten snijden. Deze is op papier gemaakt, gescanned en vervolgens via Photoshop en Illustrator omgezet in een pad-tekening.

misc.php
Ja, maar zo'n rood kruisje kun je ook zo namaken. :9
 
Ik neem aan dat je stickers wil laten snijden? Je kan een heel eind komen met Photoshop en Illustrator. Heb eens de volgende pen-kras-tekening uit laten snijden. Deze is op papier gemaakt, gescanned en vervolgens via Photoshop en Illustrator omgezet in een pad-tekening.

misc.php


Hmm, upload werkt hiervandaan niet...
Eindelijk staat ie er nu wel dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan