Sticker verknald :(

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Ff iets van me af praten.

Vanmiddag een VFR-sticker voor mijn kuip gehaald. Ik stelde me al helemaal voor hoe het er uit zou zien.
Thuisgekomen vol goede moed begonnen met het opplakken van de sticker.

Na veel frustratie, 24 luchtbultjes en een scheur in de sticker vanwege eerder genoemde bultjes de dealer gebeld dat hij een nieuwe kon bestellen.
Deze laat ik dan ook door hem aanbrengen, heb over 2 weken toch een afspraak.

Ik moet toch 's onder ogen zien dat ik niet alles kan :( :( :( :( :( :(
 
Ff iets van me af praten.

Vanmiddag een VFR-sticker voor mijn kuip gehaald. Ik stelde me al helemaal voor hoe het er uit zou zien.
Thuisgekomen vol goede moed begonnen met het opplakken van de sticker.

Na veel frustratie, 24 luchtbultjes en een scheur in de sticker vanwege eerder genoemde bultjes de dealer gebeld dat hij een nieuwe kon bestellen.
Deze laat ik dan ook door hem aanbrengen, heb over 2 weken toch een afspraak.

Ik moet toch 's onder ogen zien dat ik niet alles kan :( :( :( :( :( :(
Das klote.

Soms heb je geluk en soms niet
 
dat zuigt inderdaad :(
Met een beetje sop eronder wil het meestal wel aardig lukken, dan kan je nog een beetje verschuiven en de bubbeltjes eronder vandaan vegen.
 
Nou vanuit reclame bestickering ervaring ;-)

- Schuim (voorkeur voor dreft, water gaat ook
bijzonder goed met genoeg ervaring)
- Fohn
- Rubberen staafje of plaatje (stukje trekker
(van het ramen wassen) gaat ook )

Het is te doen maar tis best wel pittig. Don't feel embarresed... shit happens..
 
Jammer,

Wel dure les.
Verstandig om het door de vakman te laten doen.
Ieder zijn specialiteit zal ik maar zeggen :)
 
Daarom blijf dus met me vingertjes van me motor
af, want wat mijn oogjes zien slopen mijn handen :)

Ik ben dus niet in de wieg gelegd voor techniek.

Daarom met een maat van mij goede afspraak ik onderhoud zijn computer (ben nl. mcse'er) en hij doet het onderhoud van me motor :)
 
Ff iets van me af praten.

Vanmiddag een VFR-sticker voor mijn kuip gehaald. Ik stelde me al helemaal voor hoe het er uit zou zien.
Thuisgekomen vol goede moed begonnen met het opplakken van de sticker.

Na veel frustratie, 24 luchtbultjes en een scheur in de sticker vanwege eerder genoemde bultjes de dealer gebeld dat hij een nieuwe kon bestellen.
Deze laat ik dan ook door hem aanbrengen, heb over 2 weken toch een afspraak.

Ik moet toch 's onder ogen zien dat ik niet alles kan :( :( :( :( :( :(
Schuld v/d dealer... Had jou ook wel effe kunnen zeggen dat je de sticker niet droog moet plakken... Nat plakken werkt gewoon veel makkelijker... Je kan loshalen, bellen wegvegen en bij scheef plakken met voorzichtig lostrekken makkelijk opnieuw beginnen...

Een paar auto's terug eens zo'n streamer bovenaan de ruit aangebracht, was een ei-tje... Nat dan...

Geheim zit in goed natmaken (tegen helemaal niet plakken aan) en dan erop wrijven... Bij voorkeur met een doek en een stevig stukje zacht rubber voor de hardnekkige bultjes...

Nogmaals: een beetje raad van de dealer had dit kunnen voorkomen... Slordig om je niet effe te waarschuwen...
 
Op zaterdag 08 juni 2002 20:44 schreef DeGroteMuis het volgende:Schuld v/d dealer... Had jou ook wel effe kunnen zeggen dat je de sticker niet droog moet plakken...

Nogmaals: een beetje raad van de dealer had dit kunnen voorkomen... Slordig om je niet effe te waarschuwen...

Allereerst natuurlijk enorm balen dat die sticker naar de gallemiese is.
Maar om de dealer de schuld te geven...
Hij had het idd kunnen melden, maar...
Sjoske had er ook zelf naar kunnen vragen!

Wederzijdse slordigheid dus naar mijn mening.
 
Allereerst natuurlijk enorm balen dat die sticker naar de gallemiese is.
Maar om de dealer de schuld te geven...
Hij had het idd kunnen melden, maar...
Sjoske had er ook zelf naar kunnen vragen!

Wederzijdse slordigheid dus naar mijn mening.

Ik denk dat je ietsje te snel wou...

Ik ben samen met Scarface ong 2 uur bezig geweest om mijn tanksticker op mijn tank te krijgen. Het viel dus ook niet mee, maar hij zit er precies goed op en zonder luchtbelletjes...

Tip; Werk vanuit het midden van de sticker en vanuit het midden van elke letter.

Wanneer er luchtbelletjes inzitten die je er echt niet meer uit kunt wrijven kun je ze altijd nog "lekprikken" met een speld.

Overigens bij tankpads geen sopje gebruiken, dit is zwaar waardeloos (bijna een tankpad a €15 verkloot).
 
Schijtwerk idd.. Ietsje naar links, ietsje naar boven.... nèh, haal er maar weer af.. nog een x en nog een x.. Veel tijd voor nemen, anders kan je 't vergeten..
 
Heel leuk, stikkers op je motor.
Maar gaat ie daar beter van rijden????

Ieder het zijne natuurlijk, maar ik heb het dus niet zo op dat stickerplakken-tunen. Komt waarschijnlijk omdat hier de straat vol staat met Opels met van die 'snelle' stickers. Er is er zelfs een met een nep plastic luchtinlaat op zijn motorkap (opel vectra 1.6)!!! Ze denken dan ook nog dat hun koekblik dardoor harder rijdt.
Spaar het geld en geef het uit aan echt tunen. Is dat klaar, dan pas het uiterlijk.

Maar stickers plakken is idd een vak apart. Heb het ervaren met modelbouw. En daar werkt het precies hetzelfde: veel water.
 
Dat laat ik dus altijd door mijn broertje doen, die ontwerpt belettering en plakt deze ook en dat kan hij erg netjes :}

Dank u wel zeer beleeft broertje :)
 
Heel leuk, stikkers op je motor.
Maar gaat ie daar beter van rijden????

Ieder het zijne natuurlijk, maar ik heb het dus niet zo op dat stickerplakken-tunen. Komt waarschijnlijk omdat hier de straat vol staat met Opels met van die 'snelle' stickers. Er is er zelfs een met een nep plastic luchtinlaat op zijn motorkap (opel vectra 1.6)!!! Ze denken dan ook nog dat hun koekblik dardoor harder rijdt.
Spaar het geld en geef het uit aan echt tunen. Is dat klaar, dan pas het uiterlijk.

Maar stickers plakken is idd een vak apart. Heb het ervaren met modelbouw. En daar werkt het precies hetzelfde: veel water.

Links op de onderkuip zit een standaard VFR-sticker, rechts niet, vandaar
 
Beetje klunsig dat je dit hebt verknald is zo simpel als wat man |(

Oh groot wijs orakel, helper in deze moeilijke tijd, het is niet een ieder gegeven om stickers te kunnen plakken
:} :} :} :} :} :} :} :} :} }) ;)
 
Allereerst natuurlijk enorm balen dat die sticker naar de gallemiese is.
Maar om de dealer de schuld te geven...
Hij had het idd kunnen melden, maar...
Sjoske had er ook zelf naar kunnen vragen!

Wederzijdse slordigheid dus naar mijn mening.


Klopt :) . Zie het ook als mijn eigen schuld en niet die van de dealer.
 
Iemand trouwens 'n idee hoe je 'n niet gevectoriseerde pictuur kunt omzetten naar 'n wel gevecto...? Gewoon namaken of is 'r iets.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan