Sticker

Rienkie

MF'er
17 okt 2006
237
0
Hey mensen Ik heb een hele mooie scooter en nu wil ik heeel graag een motor maar dat lukt voorlopig om diverse redenen nog even niet maar nu dacht ik wat vinden jullie ervan dat ik zon mooie MF sticker op mijn scooter plak

Gr Rienk
 
ik was bij arjen thuis, en heb me daar ingelogd, nu had hij mijn gegevens nog op zijn computer en heeft dit leuke topic gemaakt :P haha mafkees *O*
 
ik zou me natuurlijk wel super vereerd voelen, en de sticker met mijn hart op mijn scooter dragen :] :W :W :W
 
arje moet je ook een sticker hebben ? dan gaan we wel hard bij ons op school.

ennuh waarom wil jou rijleraar dat niet het is juist goed dat beginnelingen op deze forum komen zodat ze wat kunnen leren, want leren doe je veel op dit forum, zou juist perfect zijn :}
 
Past niet op je nieuwe kenteken he ? :+

Het nieuwe brommerkenteken lijkt erg sterk op zo'n belgisch kenteken, dus in het donker is het net zo'n zwalkende belg. :X
 
ik heb de stickers vast op je scooter geplakt en de vrijheid genomen om er alvast een avatarretje van te maken voor je...... O-)





full

:+
 
Wie houdt je tegen? Als jij zo'n sticker wilt, kan je die bestellen en erop plakken. Mijn zege heb je :P . Al is het nou ook weer niet de bedoeling dat alle scooterboys het gaan doen. Is het geen idee om een junior MF-sticker te maken? :P
 
voor al het werk, ben ik zo vrij geweest om je avater op te slaan in me profiel, ik moet accepteren dat ik hier de kleine man ben, maar w8 maar jongens soon kan ik met jullie rijden :] met echte machines

maar toch prefereer ik mijn eigen avater :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan