Stickers GSX-R:waar kopen?

tjeerdb

Die hard MF'er
13 dec 2007
329
0
Groningen
Hallo,

Wie kan mij aan wat stickers voor mijn Suzuki GSX-R helpen, ik heb al diverse bedrijven gemailt maar nooit geen enkele reactie gehad.
Heeft iemand toevallig nog stickers thuis liggen die over zijn?

Mvg
Tjeerd
 
Heb gevraagd wat een complete stickerste kost.. daar wouden ze 750 euro voorh hebben.
Beetje Veel niet??
 
hier nog een "on"gelukke soesrijder .....
heb de motor ook met hele lichte schade (sticker kapot) gekocht en dacht wel even een setje te laten inscannen en zo goedkoop uit te zijn....weet niet welke sticker(s) er kapot is/zijn?maar ik heb natuurlijk weer een sticker die net niet na te maken valt:s
weet wel dat erg veel stickers na te maken zijn en als je egt wilt weten hoe dat bedrijf heet waar ik heen geweest ben dan zal ik dat opzoeken voor je.
groeten dennis
 
Hallo,

Wie kan mij aan wat stickers voor mijn Suzuki GSX-R helpen, ik heb al diverse bedrijven gemailt maar nooit geen enkele reactie gehad.
Heeft iemand toevallig nog stickers thuis liggen die over zijn?

Mvg
Tjeerd

Nooit geen enkele reactie gehad?? :?

Wat zeiden ze dan? :+
 
Heb destijds ook zelfde probleem gehad, uiteindelijk maar bij japarts.nl besteld. was 150 euro kwijt geloof ik voor een hele zij/onderkuip.

Namaken wordt erg lastig omdat je ook met die kleuren zit.
 
Inderdaad motodesign!!!!!!!! (voorheen motografix)

Daar heb ik ook m´n stickers laten maken!
Stickers zien er echt perfect uit, zijn superstrak.
Leveren erg snel en netjes!!!!!!!

Wat mij betreft een topzaak!!!!!! :}

Suzuki op de tank (2x), GSX-R logo (2x), groot Suzuki onder op de kuip (2x) (niet op foto) en klein Suzuki op de topkuip (1x)
Was bij elkaar zo´n 50 a 60 euro kwijt ofzoiets, incl. verz. kosten
large
 
Laatst bewerkt:
Heb destijds ook zelfde probleem gehad, uiteindelijk maar bij japarts.nl besteld. was 150 euro kwijt geloof ik voor een hele zij/onderkuip.

Namaken wordt erg lastig omdat je ook met die kleuren zit.


Ik wist niet dat ze bij japarts ook org. stickers verkochten. :N
 
Ik wist niet dat ze bij japarts ook org. stickers verkochten. :N

Ik ook niet totdat ik de doos openmaakte bij de dealer waar ik ze besteld had en er heel groot japarts.nl op stond. Dus neem aan dat je ze ook wel direct bij hun kan bestellen.

Stickers namaken was bij mij geen optie, maar ik heb het dan ook niet over suzuki logo bv maar over de hele zijkuip bij een gsxr 600 k1. De kuip is blauw gespoten rest zijn stickers :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan