stickers op de motor ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WHEELY-FREAK

Die hard MF'er
8 feb 2002
286
0
sinds kort werk ik voor een bedrijf dat zich met stickers en belettering bezig houd dit is nog een zeer jong bedrijf maar sommige van jullie kennen het al.
Bijv. de belettering van de racing-clan bus ( clan van ) en verschillende stickers op de clan bikes komen van ons af.
Maar ja alle begin is moeilijk en we moeten toch ergens beginnen dus bij deze....

we zijn hier in de buurt de goedkoopste ( prijs-kwaliteit verhouding ) en bieden een goede service en niet te vergeten wij zijn zelf ook motorgestoord en members van de racing-clan.
als jullie iets willen weten over ontwerpen of prijzen kunnen jullie ons bereiken via www.sticker-tuning.nl ( deels nog onder constructie )
p.s.

als er iets gemaakt moet worden en je leverd het aan in eps rekenen we geen begin c.q. zetkosten

ik hoop jullie snel te horen :P
 
Ik kon zo snel niet uit jullie site opmaken of jullie ook werken met (retro)reflecterend materiaal.
 
De Volkswagen T3 van mij en m'n kameraden moet nog gespoten en bestickerd worden. Zal tegen die tijd 's mailen of ik wat aan je heb!
 
nee hoor zit al jaren op het forum en vroeg mij af of ik jullie ergens mee kon helpen })
hahahaha :+

ook een manier om het te zien.
maar denk dat de modjes daar anders over denken.


mss een optie voor gezocht gevonden :P

maar zal ff kijken op je site, moet ook nog een aantal stickers hebben.
 
Heppie misschien ook van die striping van 8mm breed voor op je velgen. (graag in fluor geel....)
 
hahahaha :+

ook een manier om het te zien.
maar denk dat de modjes daar anders over denken.
Denk het ook. ;)

Ook voor mensen die al lang op het forum zitten is het niet de bedoeling dat je MF gebruikt om je (commerciële) handelswaar aan te prijzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan