Stickers/tape om motorblok te beschermen.

RempageR1

Die hard MF'er
22 sep 2003
819
87
Zuid-Holland
Goedemiddag,

Ik heb op het motorblok van mijn Yamaha V-Max een paar kale plekken zitten. Deze zitten op de plek waar ik met m`n motorlaars altijd tegen het blok aan zit. Voorbeeldje van de rechterkant hieronder:

1686652606283.png


Nou kan ik dat natuurlijk telkens opnieuw lakkken maar na een ritje is het er weer vanaf geschuurd door mijn laars. Ik zoek iets van een zwarte sticker (of tape) die tegen de temperatuur van het blok kan, flexibel is zodat het ook om een hoek gevouwen kan worden zoals hierboven en ook slijtvast is. Iemand een idee?

Bedankt!
 
Eraf halen, verf eraf en polijsten tot hoogglans/chrome/metaalkleur ?

Weet niet wat voor een materiaal het is en of dit kan. Zal iemand anders wel kunnen vertellen.

Of laten poedercoaten; daar ga je niet zo snel doorheen. Als het goed zat is voor klimrekken waar de hele dag kinderen aan hangen zal het ook wel werken op die deksel.
 
Waarom zit je met je laars tegen het motorblok aan?
Zie foto ;), rempedaal en stepje zitten nou eenmaal direct tegen het blok aan.

Eraf halen, verf eraf en polijsten tot hoogglans/chrome/metaalkleur ?

Weet niet wat voor een materiaal het is en of dit kan. Zal iemand anders wel kunnen vertellen.

Of laten poedercoaten; daar ga je niet zo snel doorheen. Als het goed zat is voor klimrekken waar de hele dag kinderen aan hangen zal het ook wel werken op die deksel.

Poedercoaten zou kunnen, alleen ben ik dan wel bang voor kleurverschil, kaal halen is niet echt mijn smaak. Maar het zijn 2 kleine plekjes, hier 1 en aan de andere kant. Bij auto`s plakken ze vaak ook stickers om onderdelen te beschermen tegen steenslag. Voorbeeldje hier op het achterspatbord. Vaak is dit ook dezelfde kleur als de auto zelf.

1686734360672.png

Dus het zou er wel moeten zijn...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan