Stickers uit Amerika?

CBR600RR Tim

MF veteraan
30 mrt 2005
13.918
1
Emmeloord
Een tijd geleden was ik op zoek gegaan naar onderkuipstickers voor op me motor. Maar kon deze nergens anders vinden dan op ebay.com. Deze stickers heb ik dus over laten koen uit Amerika.

Dat vond ik dus belachelijk achteraf, en heb me es verdiept in het maken van deze stickers.

Nu ben ik zover dat ik al verschillende onderkuip stickersetjes heb ontwikkeld deze kan je zien op www.racesticker.nl

als je ook interesse hebt in een setje maak ik ze graag voor je... laat maar weten. ook als je op zoek bent naar een set die er niet bij staat.
 
Laatst bewerkt:
Negatief :N :N Niets dan lof zal beter zijn :Y
Ik kan het weten , toch


[imagtt]




Doe zo verder *O* *O* *O* *O*
full
 
Die van mij zijn ook binnen en zien er goed uit Tim! :} Weet nog niet wanneer ik ze ga plakken maar als de race-kuip gespoten is dan plak ik ze erop en zet ik hier wel wat piccies neer
 
Laatst bewerkt:
Goeie site Tim. Mooie producten voor goeie prijs.

Ik kan alleen niet bij "overigen" komen. Ik rij een Mille. Heb je daar ook stickers voor?
 
Goeie site Tim. Mooie producten voor goeie prijs.

Ik kan alleen niet bij "overigen" komen. Ik rij een Mille. Heb je daar ook stickers voor?


euh.... nog niet... ben nog maar net mee begonnen... de producten die ik momenteel heb zijn onstaan door aanvragen zegmaar...

dus als je zelf weet welke merken/logos je graag wilt in wat voor afmetingen kan ik er wellicht zo een setje van maken....

maar daar moet je maar even over emailen want dit topic moet geen verkooptopic worden :X
 
FF puur ter interesse.... mag je al die sponsor-stickers allemaal zomaar namaken voor commercieel gebruik ? Krijg je daar geen gez!#$!#% mee ?
 
FF puur ter interesse.... mag je al die sponsor-stickers allemaal zomaar namaken voor commercieel gebruik ? Krijg je daar geen gez!#$!#% mee ?


ik zie ze overal verschijnen... en ik denk als je het op kleine schaal namaakt dat er geen problemen van komen...

maarja dat is mijn mening hoe het echt zit geen idee :? miss heeft iemand anders antwoord op deze vraag?
 
ik zie ze overal verschijnen... en ik denk als je het op kleine schaal namaakt dat er geen problemen van komen...
maarja dat is mijn mening hoe het echt zit geen idee :? miss heeft iemand anders antwoord op deze vraag?

Ow... ik denk dat fabrikanten het niet zo leuk vinden dat je geld verdient aan hun logo's en beeldmerken... en zeker zonder zoiets te vragen... Ik zou het idd maar even goed informeren voor je juridische problemen gaat krijgen ;)
 
als je nou NIET gesponsord wordt,
waarom zou je dan die stickers plakken?

en als je WEL gesponsord wordt, dan zorgt de sponsor toch zeker wel voor een stickertje?

niet om lullig te doen ofzo hoor, maar wat moet je nou in hemelsnaam met een sticker van een ketting fabrikant of een bougie fabrikant op je motor?

:?

mooie striping ofzo of iets anders snap ik nog,
maar merknamen?

ik plak mijn auto toch ook niet vol met stickers van varta omdat ik daar toevallig een accu van heb?
 
als je nou NIET gesponsord wordt,
waarom zou je dan die stickers plakken?

en als je WEL gesponsord wordt, dan zorgt de sponsor toch zeker wel voor een stickertje?

niet om lullig te doen ofzo hoor, maar wat moet je nou in hemelsnaam met een sticker van een ketting fabrikant of een bougie fabrikant op je motor?

:?

mooie striping ofzo of iets anders snap ik nog,
maar merknamen?

ik plak mijn auto toch ook niet vol met stickers van varta omdat ik daar toevallig een accu van heb?

het gaat toch om de uitstraling die je bike heeft... en deze stickers geven nou net ff een sportievere look... ookal heb je geen sponsoren...

ieder wat wils het het... ik vind het persoonlijk wel heel mooi staan :Y :Y
 
als je nou NIET gesponsord wordt,
waarom zou je dan die stickers plakken?

en als je WEL gesponsord wordt, dan zorgt de sponsor toch zeker wel voor een stickertje?

niet om lullig te doen ofzo hoor, maar wat moet je nou in hemelsnaam met een sticker van een ketting fabrikant of een bougie fabrikant op je motor?

:?

mooie striping ofzo of iets anders snap ik nog,
maar merknamen?

ik plak mijn auto toch ook niet vol met stickers van varta omdat ik daar toevallig een accu van heb?


_O- 1-0 :Y
 
het gaat toch om de uitstraling die je bike heeft... en deze stickers geven nou net ff een sportievere look... ookal heb je geen sponsoren...

ieder wat wils het het... ik vind het persoonlijk wel heel mooi staan :Y :Y


ieder zijn ding iid.
als jij het mooi vind dan moet je het vooral doen natuurlijk.
 
Klinkt me als spam in de oren...

Ik heb al aangegeven dat dit geen verkooptopic is....

wou alleen mijn ongenoegen delen met anderen over het verkrijgen van stickers in Nederland...

en dat ik daar nou net een oplossing voor heb gevonden mag men toch ook wel weten? :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan