Stickers verwijderen

mauzzer

MF'er
31 mei 2009
47
0
Heeft er iemand tips om die lelijke stickers te verwijderen vanop de tank. Het gaat om die instructiestickers die altijd zo vreselijk goed bevestigd zijn :( ??
 
:^

Mits ze niet onder de blanke lak zitten inderdaad.

Daarna schoonmaken met lampolie werkt perfect. Bij mij is ook alles eraf

:^

Zo deed ik t ook. Alleen sommige stickers waren zo oud dat ik de stickerresten er niet vanaf kreeg met lampenolie. Ik kreeg een keer een tip om dit met een caramelschijf te doenn en deze op de boormachine zetten. Dit werkt als een soort gum en hiermee heb ik alle stickerresten eraf gekregen.
 
caramel schijf is een optie.

voor mijn auto gebruik ik klei om de laatste resten toeli van de lak af te halen (finishing touch)
mischien wil het daar ook wel mee
 
Goed heet water (uit de waterkoker) er langzaam overheen gieten en je trekt die sticker er zo af :) Zo deed mijn oude dealer het en dat werkt goed.
 
voorzichtig warm föhnen en dan trek je ze er zo af!!
Ik zou er niet met sticker verwijderaar op gaan!!


Maar dan wel zorgen dat de tank (grotendeels) leeg is. Anders sta je met die föhn de benzine op te warmen. Gaat niet lukken en dan wordt de tank zelf ook niet warm. Wilde dat ik dit wist toen ik zelf de stickers er af haalde: bij mij werd het een zootje, ook met een föhn.
 
Gewoon er af pulken. evt voorzichtig met verf feun ff warm maken en plak resten haal ik altijd met terpentine weg dat is niet agressief maar lost wel de lijm resten van de sticker op :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan