Stickers voor de Belgen

En ik heb er gisteren al meerdere verkocht, ik dach dat alle Belgen er nu al hadden |(
 
ik heb er 1 op mijn hellumpje geplakt maar ik mot er nog voor de motor en het koekblik en mijn andere hellum... :9
 
Heb je mijn mail gekregen sigma?

Als je zondag in doel bent, komen we misschien eens kijken.
Kun je wat stickers mee nemen, voor het geval we elkaar er treffen?


Target
 
Sigma, als ik dit zo even doorneem dan heb ik het sterke "vermoeden" dat je geen stickers meer hebt :)
Graag een seintje wanneer er opnieuw voorhanden zijn zodat ik je de nodige gegevens en bijhorende eurootjes kan overmaken.

Correctie : ik speel liever zeker en overschrijving zal vanavond gebeuren, mailtje is ondertussen ook al vertrokken ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja breng zondag maar mee naar Doel Sigma. Ik zal er waarschijnlijk ook wel zijn rond een uur of 12. Of had je ze al verstuurd ?
 
Ja breng zondag maar mee naar Doel Sigma. Ik zal er waarschijnlijk ook wel zijn rond een uur of 12. Of had je ze al verstuurd ?

Ik zal iets later daar zijn vermoed ik...ik heb er nog geen verstuurd, wou dat van het weekend doen, maar zal wachten tot maandag en wat stickers meenemen, ik heb er hopelijk morgen nog een stevige lading bij ( :} Orpheus) Dus er is genoeg voor iedereen :)
 
Ik wil er ook nog 4 bestellen maaruh moet ik iets bij -mededeling- zetten want ik doe aan online-banking (moet toch een bietje met de tijd mee) :+

Laat me iets weten dan heb je je geld straks nog op je rekening staan!!!!

greetz Michel
 
Inderdaad ! :)

Bij onze laatste meeting aan het benzinestation, daar had je net de laatste stickers van de hand gedaan toen ik er 2 vroeg.... :X
Excuseer...de laatste meeting dat jij buiten mocht :X

Er zijn er nog verschillende geweest :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan