Stickers

st.george

MF'er
20 mrt 2005
120
0
Nederweert
Op de beurs van Utrecht, afgelopen 10 t/m 13 mrt, stond een stand met alleen maar stickers. Volgens mij waren het engelsen, omdat er ook prijzen in ponden aangegeven waren en ze spraken engels (duhh). Maar ze hadden vanalles, van merk en type stickers tot "sponsor"stickers. Zaten mooie bij, waarvan na aanbrengen alleen letters blijven staan. Of stickers die uit meerdere lagen bestonden. Weet iemand hoe die zaak heet en op er in nederland ook zo een zaak zit?
 
Ik heb ze ook gesproken...

Ze hebben geen vestiging in Nederland
Ze hebben geen actuele website en verkopen dus ook niet online

De verkoper vertelde dat ze wel regelmatig op de (grotere)beurzen in Nederland staan...

De naam heb ik verder ook maar niet opgeschreven...
 
idd mooie sticker! Jammer dat ze geen site hebben ;) Misschien iets om te gaan beginnen?? Een webshop? Ik wil wel mee doen! :X
Laat maar weten als iemand samen met mij dat wil.

Gr Nekton
 
Zit er in nederland misschien ergens een bedrijf die het zelfde product of een gelijkwaardig product levert?
 
ik ben ook op de beurs geweest, maar meer gekeken naar motoren dan op andere dingen te letten..

ik heb paar stickertjes op mijn underspoiler zitten die ik zelf heb gemaakt.. O-)

maar ben wel benieuwd wat voor soort stickers ze daar hadden hangen/liggen/staan..

full
 
Lekker snugger van ze om in deze tijd geen site te hebben :?

Ahum, wat die gasten doen is NIET echt legaal O-)

Met een plotter snijden ze die dingen zelf en met zeefdruk bedrukken ze die dingen in kleur.

Originlele stickers waren het zeker NIET :X En echt goedkoop ook niet :+

Maar er zat best wel wat leuks tussen. heb toch een klein kwartiertje tussen die stickers rondgehangen ;)
 
ben op de beurs ook een stickertent tegengekomen. Vertelden me dat als je ze een fotootje via de mail toestuurt, je een (gefotoshopt?) uitgewerkt voorstel/idee toegestuurd krijgt. Was een aardige juffrouw.

www.sticker-tuning.nl

Weet niet of je dat zocht?
 
ze krijgen wel een website en het zou iets van stickers to go gaan heten stickerstogo , stickers2go al geprobeerd op google , maar nog niks
 
Terug
Bovenaan Onderaan