Stickerset Honda cbr 1000 rr Repsol 2005

logitech1

MF'er
27 jun 2009
65
0
Geesteren (OV)
Beste lezer's van dit topic,

Ik heb een honda cbr 1000 rr repsol zoals de titel ben ik opzoek naar een Stickerzet van
een honda cbr 1000 rr repsol uitvoering hiermee bedoel ik de stickers die op de onderkuip zijn
geplakt GAS, MICHELIN, NGK, SHOWA Enz. Heeft misschien iemand deze stickers nog of weet iemand waar je zon zetje kunt kopen? Dan zou ik het graag horen!

Met vriendelijke groet Jarno
 
Jarno, knap van je dat je op 16 jarige leeftijd al een CBR1000RR hebt. Kijk even op Ebay.de daar vindt je nog wel verschillende setjes.

http://cgi.ebay.de/HONDA-Repsol-CBR-Aufkleber-MOTO-GP-Set_W0QQitemZ130324082012QQcmdZViewItemQQptZAutomobilia_DE?hash=item1e57ebad5c
 
Beste lezer's van dit topic,

Ik heb een honda cbr 1000 rr repsol zoals de titel ben ik opzoek naar een Stickerzet van
een honda cbr 1000 rr repsol uitvoering hiermee bedoel ik de stickers die op de onderkuip zijn
geplakt GAS, MICHELIN, NGK, SHOWA Enz. Heeft misschien iemand deze stickers nog of weet iemand waar je zon zetje kunt kopen? Dan zou ik het graag horen!

Met vriendelijke groet Jarno
Jarno, knap van je dat je op 16 jarige leeftijd al een CBR1000RR hebt.


Dat niet alleen, ook nog eens geplaatst in het verkeerde topic "te koop" ??? :z
 
Dit heeft mijn vader er op gezet op mijn account! Dus vandaar de leeftijd :P en Die link van ebay heeft die al besteldt maar de maten kloppen niet:S iemand anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan