stickerset, ja of nee?

regtir

Honda CBR 600 RR 2003
28 apr 2009
101
14
Dalfsen
hallo mensen,
Ik heb een standaard groene kawasaki zxr-400, eigenlijk vind ik deze motor wel een beetje kaal. Hier op het forum zag ik een kawa voorbij komen die vol zat met stickers van o.a. monster engergy,ELF en Bridgestone. Een soort van replica van de moto GP. Nu lijkt mij dit wel wat, maar wat vinden jullie? Wel of niet doen? Daalt je motor in waarde of stijgt die juist?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's!
 
Niet doen!

Voor de waarde maakt het geen fluit uit, die stickers haal je er net zo snel vanaf als dat je ze erop plakt. Maar stickers staan wel érg goedkoop, "stoeptegeltuning" noem ik dat...

Wil je je motor echt verfraaien? Spaar dan voor een mooi uitlaatsysteem, mooie knipperlichten, mooie kentekenplaathouder, stalen remleiding, etccc. Kost meer, maar daar heb je veel meer plezier van dan een stel slecht opgeplakte stickers.

Groeten, Karl
 
Ik heb de zxr voor mijn twaalfde verjaardag gekregen :P, maar je mening is wel duidelijk
 
@kachel84: Bedankt voor je reactie.In ieder geval goed om te weten dat je de stickers er makkelijk afhaalt! De orginele knipperlichten zijn al vervangen door kleintjes voor en achter zit een geintergreerd paar.
Uitlaatsysteem vervangen zit er voor mij niet in, erg prijzig. Helemaal omdat het een 25 KW motor is die waarschijnlijk over 3 jaar weer de deur uit gaat.
 
Post eens een foto van je "kale" motor :)

Op marktplaats staan wel vaker volledige sets aangeboden, misschien dat je daar wel iets leuks mee kunt doen.
 
bij deze een foto van mijn ''kale'' motor:
full
 
Ikke ben 12 jaar en vin mooi hoor op me motor :Y :Y :Y
Kijk maar......................... O-) O-) O-) O-) O-)
full

Jah zit ook nog kermis verlichting op :Y :Y :Y


Gewoon doen wat je zelf wilt :Y :Y :Y :Y :Y
Als we allemaal het zelfde mooi vinden reden we ook op een zelfde motor |( :r |( :r |( :r
en zaten we allemaal achter de zelfde vrouw aanarm meissie :9

Verder lekker belangrijk :X :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Ikke ben 12 jaar en vin mooi hoor op me motor :Y :Y :Y
Kijk maar......................... O-) O-) O-) O-) O-) [afbeelding]
Jah zit ook nog kermis verlichting op :Y :Y :Y


Gewoon doen wat je zelf wilt :Y :Y :Y :Y :Y
Als we allemaal het zelfde mooi vinden reden we ook op een zelfde motor |( :r |( :r |( :r
en zaten we allemaal achter de zelfde vrouw aanarm meissie :9

Verder lekker belangrijk :X :X :X :X


Als tegen hanger hebben we dit 8-) 8-) 8-) Lekker sober O-) O-)
full

Rijd m'n vrouwtje opNee zitten geen stickers/plakplaatjes o.i.d. op
 
Laatst bewerkt:
Er komt zo ie zo geen neon verlichting op mn motor, maar over de stickers ben ik nog niet helemaal uit. Natuurlijk moet ik het zelf weten, maar ben toch wel benieuwd naar ander mans reactie. Dus iedereen tot nu toe bedankt voor de reactie!
 
Je hebt stickers plakken en stickers plakken...

Zoals Rowo en ZX7-Arnold doen is het wel mooi. Maar lukraak her en der stickers plakken zoals hieronder is weer geen porum.
full

(Overigens heb ik deze motor wel gekocht maar had er een mooie kuipenset al voor liggen ;))
 
Laatst bewerkt:
@ Roy, inderdaad. Dit is een mooi voorbeeld van het verschil tussen stickersplakken en stickersplakken. Als ik mijn motor ga beplakken dan wordt het wel de zelfde stickerset als ROWO. Of heeft iemand nog een mooi alternatief voor Kawasaki?
 
Ikke ben 12 jaar en vin mooi hoor op me motor :Y :Y :Y
Kijk maar......................... O-) O-) O-) O-) O-) [afbeelding]
Jah zit ook nog kermis verlichting op :Y :Y :Y


Gewoon doen wat je zelf wilt :Y :Y :Y :Y :Y
Als we allemaal het zelfde mooi vinden reden we ook op een zelfde motor |( :r |( :r |( :r
en zaten we allemaal achter de zelfde vrouw aanarm meissie :9

Verder lekker belangrijk :X :X :X :X

Ik vind um cool :} ......... in het donker })
 
Laatst bewerkt:
@ Roy, inderdaad. Dit is een mooi voorbeeld van het verschil tussen stickersplakken en stickersplakken. Als ik mijn motor ga beplakken dan wordt het wel de zelfde stickerset als ROWO. Of heeft iemand nog een mooi alternatief voor Kawasaki?


Als je wil weten waar ik de plakkers vandaan heb, geef maar een brulletje :Y
 
Je hebt stickers plakken en stickers plakken...

Zoals Rowo en ZX7-Arnold doen is het wel mooi. Maar lukraak her en der stickers plakken zoals hieronder is weer geen porum.
[afbeelding]
(Overigens heb ik deze motor wel gekocht maar had er een mooie kuipenset al voor liggen ;))


Thanx collega (ja ben ook trucker)
 
Ikke ben 12 jaar en vin mooi hoor op me motor :Y :Y :Y
Kijk maar......................... O-) O-) O-) O-) O-) [afbeelding]
Jah zit ook nog kermis verlichting op :Y :Y :Y


Gewoon doen wat je zelf wilt :Y :Y :Y :Y :Y
Als we allemaal het zelfde mooi vinden reden we ook op een zelfde motor |( :r |( :r |( :r
en zaten we allemaal achter de zelfde vrouw aanarm meissie :9

Verder lekker belangrijk :X :X :X :X

Als je dit in gedachte had Doen,
Hoewel ik die kerstverlichting discutabel vind maar ieder zijn eigen smaak ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan