stiker gevraagd fireblade 94

heb pas de zijkuipjes onder mijn kontje laten herspuiten en ben op zoek naar nieuwe stikers, mag ook iets van rossi(46) zijn. Wie kan me helpen , thanx

hey,

ik had hier ooit een berichtje over stickers ontwerpen (ben grafisch vormgever) maar die is geblocked.

maar ik kan je wel helpen, mail mij even voor informatie, dan stuur ik je vanavond een PDF.. ik maak de stickers zelf, heb het materiaal enzo..
ik ontwerp t liefst een sticker maar als je al een voorbeeld hebt kan het ook,

mvg ZoekZoekie ! (zie mijn afbeelding links.. die heb ik voor mezelf gemaakt)


[edit]
Sticker, heb er nog meer gemaakt, maar deze heb ik zelf ontworpen voor mijn suzuki sv650
2518881_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
bedankt ikuzus !!! heb mijn hebbeding gevonden, heb je al iets besteld van die site want mijn duits is niet zo denderend,ha :?
groetjes en thx


Ik heb verschillende keren onderdelen bestel via E-bay de,
dit is niet zo moeilijk ,ik wil je wel helpen met bestellen.........
 
Dat zou leuk zijn,een beetje hulp voor die belg :}
Moet je dat in het duits bestellen en kun je dezelfde gebr.naam en paswoord ook gebruiken? (Als in ebay.be)
En hoe moet je betalen , op rekening of bij levering?
Alvast bedankt om je hulp :)
 
Dat zou leuk zijn,een beetje hulp voor die belg :}
Moet je dat in het duits bestellen en kun je dezelfde gebr.naam en paswoord ook gebruiken? (Als in ebay.be)
En hoe moet je betalen , op rekening of bij levering?
Alvast bedankt om je hulp :)


Je kunt dit met E-Bay be gebruikersnaam en wachtwoord gewoon bestellen
op E-bay de.
Laat mij even weten welk object je wilt bestellen......
Betaling gaat vooraf, waneer deze bij de verkoper op de rekening is bij geschreven wordt het object verzonden
 
heb alles besteld en de rekeningnummer ontvangen maar er staat ook een ibannummer en daar staat (SWIFT)achter, maar dat moet toch een nummer zijn,niet?
Denk niet dat ik het zo kan bestellen. :?
 
er staat iban: en daaronder BIC(SWIFT): , dus veronderstel dat daar een nummer moet komen?



Wat is de naam v/d bank de plaats +postcode =(postleitzahl)
Waar je het bedrag moet overmaken?
DE swift-code kunnen ook hoofdletters zijn ........
Let op voorbeeld!!!!!!!!
bank: Nürnberg For foreign customers: IBAN: DE76 7602 6000 4011 8840 11 Swift Code (BIC) NORSDE71
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan