"stille" jet helm

Ik rijdt afwisselend met jethelm en intergraal helm,afhankelijk van het weer.

Het voordeel van een intergraal is dat het windgeruis laag is.

Als ik met mijn "jet" op rijdt ben ik wel genoodzaakt om oordopjes in te doen.

wel moet ik zeggen dat ik een vrij goedkope jethelm heb.

Is er ook een jethelm te koop welke redelijk stil is??

graag jullie ervaringen en tips. BVD,

ETPWN
hier lagen 3 weken geleden nog een aantal roof jethelmen voor 100 euro
alleen niet de meest gangbare maten,en ze hebben ook de boxers
http://bikecenter-culemborg.nl/
 
Ik heb een airoh met een afneembaar kinstuk, deze is behoorlijk stil vergeleken met mijn oude scorpion.
Had ik ook tot een paar dagen geleden. Nu de HJC IS multi gekocht met afneembaar kinstuk. Die is stiller en hij zit ook iets beter.
't is alleen wel weer even wennen om dat kinstuk er op te doen als je je helm op hebt.
 
Euhh..rij ik dan als enige hier echt onveilig :P?
duitse_motorhelm_matzwart.jpg


In de stad vooral die...En als k niet verder ga rijden dan 50 km ook....

Voor langere ritten gewoon een simpel hellempie, jethelm...40 euro..klaar zijn we..met regen doekkie voor je neus klaar.....En geluid, gewoon doppen indoen....
 
Een jodenvlag als avatar en dan rondrijden met een duits-achtige helm... _O- _O-



Euhh..rij ik dan als enige hier echt onveilig :P?
[afbeelding]

In de stad vooral die...En als k niet verder ga rijden dan 50 km ook....

Voor langere ritten gewoon een simpel hellempie, jethelm...40 euro..klaar zijn we..met regen doekkie voor je neus klaar.....En geluid, gewoon doppen indoen....
 
Zelf gebruik ik een systeemhelm. Onder 80 km/uur lekker open; als een jethelm en boven 80 km/uur of als het regent dicht; lekker stil (en veilig).

Dat is verre van veilig. Mocht je onderuit gaan dan is het openstaande kinstuk een mooie hefboom om je nek een flinke opsodemieter te geven. Daarnaast is bij heel veel systeemhelmen het kinstuk een onderdeel van de constructie en is de helm al zijn beschermend vermogen kwijt als het kinstuk niet gesloten is.

stille jethelm?';

[afbeelding]
Prijsig maar zijn geld dubbel waard

:^

Niet zo stil als mijn BMW System V, maar daarvan zet ik het vizier open als het warm wordt en dan is de J1 met gewoon het vizier dicht een stuk stiller.
 
Euhh..rij ik dan als enige hier echt onveilig :P?
[afbeelding]

In de stad vooral die...En als k niet verder ga rijden dan 50 km ook....

Voor langere ritten gewoon een simpel hellempie, jethelm...40 euro..klaar zijn we..met regen doekkie voor je neus klaar.....En geluid, gewoon doppen indoen....
Er is zo'n model met een E-keur.
 
kwam vorig in Rosmalen tegen kost vanaf 180 euro tot 210. Heb daags daarna ook meteen gepost, maar stil is het zeker niet :Y

Voor geïnteresseerde: custombikershop.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan