Stinger inkoopactie

Ik blijf echt wel interesse hebben en heb ook het geld er wel voor over maar ik moet wel zeker weten dat alles werkt,waterdicht is ect...
Dus wie wil als proefkonijn fungeren? :9
 
Ik blijf echt wel interesse hebben en heb ook het geld er wel voor over maar ik moet wel zeker weten dat alles werkt,waterdicht is ect...
Dus wie wil als proefkonijn fungeren? :9

Proefkonijn is niet nodig. De nieuwe Stinger is (NOG) niet waterdicht. Stinger is druk bezig, dus het komt echt nog wel een keer maar ja nu nog niet helaas voor op de motor.
 
Ik lees dit allemaal zo en denk:
Dit gaat echt niet lang duren voor er een creatieve wetswijziging wordt bedacht en doorgevoerd.
Zal wel zoiets als volgt worden:

"Het is verboden om een apparaat bij je te voeren danwel op of aan het voertuig bevestigd te hebben die bestemd is of op eenvoudige wijze gereed kan worden gemaakt om radarposten te signaleren of de opsporing door politieambtenaren te verhinderen danwel te bemoeilijken...

Dit op straffe van inbeslagname en een boete van, pak 'm beet: €400.- eurries" :+

Zit je met je apparaat van rond de €1000.- |(
 
Iemand nog bekend met eventuele nieuwe ontwikkelingen over dit onderwerp? (Sorry Oma)

Weinige intersse, dus is niet doorgegaan. Ik heb zelf een Stinger Ventura gekocht (gebruikt dus want het is het vorige type Stinger) en die omgebouwd voor op de motor met een MEGAFEL ledje dus als waarschuwing.

Maar ik ga 'm eraf halen en en LT-400 aanschaffen voor de lasers. Geflitst word ik toch nooit meer, omdat ik op strategisch slimme plaatsen hard rij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan