Stinger kopen met groepkorting + Poll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar moet ik \'m in godsnaam op aansluiten ?
BTW als je zo\'n ding voor 1200 piek zou kunnen krijgen, moet je niet zeuren ;)
 
Op de motor nog nooit!!!??? (van achteren) geflitst. Alleen een keer aangehouden met 56 te hard. Helpt een Stinger ook niet tegen. Ik heb niet de indruk dat ik de 999,- of meer snel terugverdien, ondanks niet onverdienstelijke rijstijl.
 
999 krijg je nooit voor mekaar....

dat is 50 % korting...
dan moet er gewoon 50 of 60 man zijn die dit kopen!!!!!
 
ik heb gestemd voor 1200, maar als het nu bijvoorbeeld 1422 wordt, dat is \'maar\' 222 meer, nou dat kan dan ook wel... zeg maar :?
 
allemaal leuk en aardig,

- maar als dat ding verboden wordt heb je die 1200,- voor nix uitgegeven...

- en de meeste boetes vallen bij nog steeds in de 60,- categorie.

- en ga je nog harder rijden tot er je een keer een politie in burger voorbij vliegt.
 
a: ze worden niet zomaar verboden...
b: blijf ik er dan mee doorrijden...
c: bij mij is de catagorie 60gld out of the question....eerder 600 :(

allemaal leuk en aardig,

- maar als dat ding verboden wordt heb je die 1200,- voor nix uitgegeven...

- en de meeste boetes vallen bij nog steeds in de 60,- categorie.

- en ga je nog harder rijden tot er je een keer een politie in burger voorbij vliegt.
 
Ze zijn wél al bezig met het verbieden van die dingen :( (alle radardetectieapparatuur, behalve die op GPS werken). Het wetsvoorstel ligt al een aantal maanden in de 2e kamer klaar. Het is de bedoeling vindt mevr. :j Netelenbos :j , dat ze begin 2002 verboden worden. Dat zal dan waarschijnlijk ALS het doorgaat eind 2002 ingaan, meestal. Hopen dat het wetsvoorstel wordt afgewezen :}
 
Ik heb er ook wel interesse in, maar wil toch ff afwachten wat die stomme Neet gaat doen met haar (het) wetsvoorstel.
 
allemaal leuk en aardig,

- maar als dat ding verboden wordt heb je die 1200,- voor nix uitgegeven...

Wrong answer! :) Dingen zijn niet te spotten met \'radardetector-detectoren\', en als je aangehouden wordt stop je het dingetje ff snel in je zak...pakkans is dus HEEL gering
 
Op aandringen van Pooh ;) heb ik optie f1700 veranderd in: Geen belangstelling.


Ik denk dat f999, wel erg laag is, maar het zou een erg mooi prijsje zijn.

Ik heb trouwens geen enkele connecties met handelaars of importeurs, iemand anders wel?
 
f 999,- is misschien erg weinig voor een stinger maar te duur voor mij! (Wat ik er voor over heb tenminste) dus heb ik maar op geen belangstelling gestemd, maar voor f 100,- mag je \'um komen brengen. :)
 
Ik zal nog enige uitleg geven over de aanbieding die ik in overleg met FastNappie en de importeur Target heb gedaan. We geven 1% korting per verkocht model. Dus bij 10 modellen 10% korting, bij 20 modellen 20% korting tot een maximum van 25% korting. De relatieve lage korting zit in het extra werk wat aan de motor-uitvoering vast zit. Waterdicht maken van het display en een extra LED voor in het dashboard. Ik stel voor dat we een datum prikken zodat iedereen voor die tijd heeft kunnen reageren. Stuur voor 9 november een email naar info@radarshop.nl met in het subject motor-forum. Ik laat iedereen op vrijdag 10 november weten hoeveel animo er is voor deze toch wel unieke eenmalige aktie.

www.RadarShop.nl
 
Bedankt voor de info Radarshop.nl (what\'s in a name ;) )

Kunnen we zelf niet zoiets inbouwen? Vind 25% korting leuk maar da\'s dan nog steeds iets van 1350 gulden... ;(

Vind dat nog steeds aardig aan de prijs, zeker als ik hier ergens hoor dat iemand een actie had, dat hij voor 999,- zo\'n ding kon kopen.
 
rev...stingers zijn er niet voor 999,-
dat was een collectieve actie van het werk van unstable....



Bedankt voor de info Radarshop.nl (what\'s in a name ;) )

Kunnen we zelf niet zoiets inbouwen? Vind 25% korting leuk maar da\'s dan nog steeds iets van 1350 gulden... ;(

Vind dat nog steeds aardig aan de prijs, zeker als ik hier ergens hoor dat iemand een actie had, dat hij voor 999,- zo\'n ding kon kopen.
 
25% korting is F 1422,-... Dat is misschien te doen. Maar het is een behoorlijkt bedrag...

Wie zou het doen?
 
Als dan ook de laser module wordt bijgeleverd, zou ik er voor zijn. (Die module wordt gratis bijgeleverd voor de auto Stinger, dus waarom niet bij de motor :? )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan